- 03.04.13 21:15
#55058
Darre kirjoitti:Ei näkynyt raatoa. Ehkä joku oli jo ehtinyt poimia sen parempaan talteen tai sitten matka oli katkennut vain hetkellisesti.henkka kirjoitti:Urbaani luontokuva? Tällainen oli aamun aikana ilmestynyt toimiston ikkunaan.Kaupunkilaisena meni hetki, ennen kuin hahmotin mistä on kyse. Oliko raatoa siinä kadulla?
flickr | "... liikenneväylien rajoittama ahdas morfologinen kehys." | 31 kuvaa, 10 vuotta Tamperetta rakenteilla











