Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Talon aulassa voit esitellä omia kuvia rakennuksista, kaupungeista ja muista urbaaniin teemaan liittyvistä kohteista. Esittele kotikaupunkisi tai kommentoi muiden kuvia. HUOM! Kuvat ovat tekijänoikeuslain suojaamia, eikä kuvien kopiointi ole sallittua ilman kuvaajan lupaa!
tekijänä Luukie
Maumatti kirjoitti:Kuva
Hienosti laski aurinko, niin piti kuvata.
Kuvassa pahemmin vikoja, mutta kannattaako samaa kuvaa postailla monta kertaa samalle foorumille?
tekijänä Darre
Luukie kirjoitti:Kuvassa pahemmin vikoja, mutta kannattaako samaa kuvaa postailla monta kertaa samalle foorumille?
Tämän sanottuasi lainasit kuvan ja postasit sen itse uudelleen. *naamapalmu*
tekijänä Maumatti
Oon pahoillani jos oon postannu kuvan kaksi kertaa mut en ainakaa ite oo huomannu tapahtunutta. Ja se kuva on muuten otettu kännykällä.
tekijänä Kantti
Kuva
tekijänä Kantti
16valve kirjoitti:Jonkun BMX heikossa hapessa. Hieno kuva, pistää ajattelemaan mitä kaikkea Aurajoen pohjalla lojuu..
Polkupyöriä varmasti löytyy pilvin pimein kaljapulloista ja purkeista nyt puhumattakaan. Tämä BMX -yksilö ei kovin pitkään ole joessa ollut koska ketjut eivät ole tuon ruosteisempia. Ihmettelen vain kuka sen joesta on nostanut ja millä vehkeellä? Olisikohan pyörän omistaja itse temppuillut tuossa joen partaalla ja homma lipsahtanut käsistä :)
tekijänä Darre
Viime kuussahan oli Aurajoessa sukellusharjoitus, jossa samalla nostettiin romua ylös. Oliskos peruja siltä ajalta. Ei noita sieltä mudasta kukaan huvikseen nostele. :)
tekijänä Kantti
Darre kirjoitti:Viime kuussahan oli Aurajoessa sukellusharjoitus, jossa samalla nostettiin romua ylös. Oliskos peruja siltä ajalta. Ei noita sieltä mudasta kukaan huvikseen nostele. :)
Ei ole sen peruja, kaikki romut mitä tuolloin kaivettin joen pohjasta kipattiin rannalla olleeseen romulavaan. Siksi tämä juuri kiinnosta, joku on osannut kaivella juuri oikeasta kohtaa?
tekijänä suberb
Onpas Kantin kuva hieno, pyörähän on kuin taideteos! Se olisikin hauskaa kun tehtäisiin näyttely kaikesta roinasta mitä Aurajoesta on nostettu ylös. Voisi olla aika mielenkiintoista. :D
tekijänä SamuXe
Tässä nyt jotain näyttöä aloittelevalta kuvaajalta joka kesällä sai Canon Eos 1100 D kameran ja yrittää sitä opetella käyttämään.

Ensin pari kuvaa kesältä Padovasta Italiasta:
Kuva

Kuva

Ja sitten ihan Suomea elikkä Helsinki ja Porvoo:
Kuva

Kuva

Koetan laitella lisääkin kuvia sinne tänne jos niitä sattuisi hyviäkin tulemaan ;)
tekijänä 16valve
SamuXe kirjoitti:Tässä nyt jotain näyttöä aloittelevalta kuvaajalta joka kesällä sai Canon Eos 1100 D kameran ja yrittää sitä opetella käyttämään.

Koetan laitella lisääkin kuvia sinne tänne jos niitä sattuisi hyviäkin tulemaan ;)
No siinähän niitä sattui tulemaan jo neljä hyvää kuvaa. Hyvä setti :smt023
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 88