[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?
Maumatti kirjoitti:Kuvassa pahemmin vikoja, mutta kannattaako samaa kuvaa postailla monta kertaa samalle foorumille?![]()
Hienosti laski aurinko, niin piti kuvata.
Luukie kirjoitti:Kuvassa pahemmin vikoja, mutta kannattaako samaa kuvaa postailla monta kertaa samalle foorumille?Tämän sanottuasi lainasit kuvan ja postasit sen itse uudelleen. *naamapalmu*

16valve kirjoitti:Jonkun BMX heikossa hapessa. Hieno kuva, pistää ajattelemaan mitä kaikkea Aurajoen pohjalla lojuu..Polkupyöriä varmasti löytyy pilvin pimein kaljapulloista ja purkeista nyt puhumattakaan. Tämä BMX -yksilö ei kovin pitkään ole joessa ollut koska ketjut eivät ole tuon ruosteisempia. Ihmettelen vain kuka sen joesta on nostanut ja millä vehkeellä? Olisikohan pyörän omistaja itse temppuillut tuossa joen partaalla ja homma lipsahtanut käsistä
Darre kirjoitti:Viime kuussahan oli Aurajoessa sukellusharjoitus, jossa samalla nostettiin romua ylös. Oliskos peruja siltä ajalta. Ei noita sieltä mudasta kukaan huvikseen nostele.Ei ole sen peruja, kaikki romut mitä tuolloin kaivettin joen pohjasta kipattiin rannalla olleeseen romulavaan. Siksi tämä juuri kiinnosta, joku on osannut kaivella juuri oikeasta kohtaa?




SamuXe kirjoitti:Tässä nyt jotain näyttöä aloittelevalta kuvaajalta joka kesällä sai Canon Eos 1100 D kameran ja yrittää sitä opetella käyttämään.No siinähän niitä sattui tulemaan jo neljä hyvää kuvaa. Hyvä setti
Koetan laitella lisääkin kuvia sinne tänne jos niitä sattuisi hyviäkin tulemaan