- 23.07.18 21:34
#94925
Näkymä Katajanokalta Kalasataman suuntaan sen kuin paranee, kun Sompasaaren ensimmäiset pikkutornit alkavat hahmottua.




[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?



Eeros kirjoitti:fantastisille ja valmiille kuorilleKuten täällä on todettu aiemmin useampaankin kertaan, kuoret eivät käytännössä ole kovin fantastiset tai valmiit muuhun kuin voimalaitoskäyttöön. Rakennus on hulvattoman suuri ja korkea ikkunaton teollisuushalli, ei sen enempää tai vähempää. Olen kyllä samaa mieltä arkkitehtonisista arvoista sinänsä.
hmikko kirjoitti:Tottakai fönsterien uupuminen rajoittaa joitain mahdollisuuksia mutta joissain se voi olla jopa etu. Tuonne saisi vaikka tanssiteatteria, leffastudiota, elokuvateattereita, ilotaloja, surutaloja (vainajien murehtimiseen) tai jo mainittu suurkrematorio (:)). Vain mielikuvitus rajana! Rakennus on kuin askeettismaskuliininen taideteos - sen karua jylhyyttä sopiikin ihailla ulkoa siihen ei niinkään siitä ulos, ymmärrättehän?Eeros kirjoitti:fantastisille ja valmiille kuorilleKuten täällä on todettu aiemmin useampaankin kertaan, kuoret eivät käytännössä ole kovin fantastiset tai valmiit muuhun kuin voimalaitoskäyttöön. Rakennus on hulvattoman suuri ja korkea ikkunaton teollisuushalli, ei sen enempää tai vähempää. Olen kyllä samaa mieltä arkkitehtonisista arvoista sinänsä.
