- 09.12.15 00:39
#79251
Toisaalta, jos vertaa vaikka Erkkilän siltaan jota vihaan syvästi, niin olen lopputulokseen suorastaan tyytyväinen. Kohtuullisen vähäeleinen ja neutraali, eikä peitä näkymiä. Vielä kun saisivat paikalle jonkinlaista muutakin valaistusta kuin nostokurjen joulukuusen valot, niin voisivat väittää valmiiksi.
henkka kirjoitti: Lapintien silta on avattu liikenteelle. Kaupungin tiedotteen mukaan betonikaiteet korvanneet teräskaiteet muistuttavat vanhoja kaiteita mutten kyllä näe muuta yhteistä kuin sen että ne ovat molemmat sillan reunalla.Loistava huomio. Ehdin itse tuijotella niitä tässä nyt viikon verran huomaamatta edes tätäkään.
Toisaalta, jos vertaa vaikka Erkkilän siltaan jota vihaan syvästi, niin olen lopputulokseen suorastaan tyytyväinen. Kohtuullisen vähäeleinen ja neutraali, eikä peitä näkymiä. Vielä kun saisivat paikalle jonkinlaista muutakin valaistusta kuin nostokurjen joulukuusen valot, niin voisivat väittää valmiiksi.






























