Vankilanjohtajan pihapiirin puutaloa on kunnostettu kesän aikana. Ainakin ulkopuolelta ja tontin ympäriltä

Talo noin vuosi sitten. Maalit hilseilee ja seinissä on vihreää mikrobikasvustoa

pusikot kasvavat hillittömästi joka paikassa

Kauniilla mutta lattialtaan edellisen syksyn kuivilla lehdillä katetulla terassilla pari halpaa puutarhatuolia odottelee ihmeissään parempia aikoja

Pihapiiri ja rakennus ennen...

ja nyt. Huomattava muutos! Puutarhatuolit näyttävät kävelleen terassilta muualle kunnostuksen myötä

Julkisivun puoli. MIhinkähän käyttöön talo tulee jatkossa?
Kakolanmäellä paloi vanha varastorakennus kolmisen viikkoa sitten. Kävin pari päivää sitten vilkaisemassa tilannetta. Iltiksessä on erittäin onnistunut video joka kuvaa tulipalon rajuutta.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 95607.html

Kuumuus oli rapauttanut lääninvankilan tiiliaidan graniittisista peruskivistä suuret määrät erikokoisia kiviliuskoja maahan. Ollut todella kuumat paikat!!

paikka on tasattu ja rakentajilta on säästunut purkamisen vaiva.

Tällainen palanut varastorakennus oli.