- 30.01.07 14:50
Brutalismia vaan kehiin edes joissain projekteissa.
Tuo varmaan alkaa pikemminkin näyttään "barbi wordiltä" kuin "dubai worldiltä". Kyllähän noi tornit ihan hienoja on, eikä mulla sitä vastaan mitään jos pari tommosta Suomessakin ois, mutta itse tykkään enemmän vaan pelkistetystä arkkitehtuurista. Turning Torsi on tyylikäs, mutta pelkistetty. Siinä on hyvä esimerkki miten torni pitää rakentaa.
Myös Kistan torni on omasta mielestäni upea. Innova menee kyllä kaikkien näiden ohi. 
Ei kellään muuten sattuis oleen kuvaa tuosta Arskan mainitsemasta Pieksämäen vesitornistA?
grendy kirjoitti:Mun mielestä noin Dubain tornit on vähän turhan imeliä. Vähän kuten Jape kuvaili hdr- kuvasta: "sama kun soisi kilon lidlin karkkeja" tms.Devi kirjoitti:Lisää löylyä tähän epäviralliseen Dubai / UAE threadiinJuu-u! Sitä kyllä jaksan arvostaa että jokainen torni on hyvinkin jännän näkönen ja muotonen. Perus laatikoita tuolla ei oo hirveetä innostusta rakennella näemmä. Voitais ostaa muutamat arkkitehdit tuolta Suomeen värittään kaupunkikuvaa!![]()
http://blog.wired.com/wiredphotos26/
Pieni galleria tuonne Arabien hiekkalaatikolle kohoavista tai suunnitteluvaiheessa olevista projekteista.
Ei kellään muuten sattuis oleen kuvaa tuosta Arskan mainitsemasta Pieksämäen vesitornistA?