- 14.04.12 16:36
Katselin tuota osoitetta googlen streetviewillä, ja täytyy sanoa hyvin sopii. Rakennus on selvästi aiempia, ja alueen muita, rakennuksia suurempi ja toivottasti myös laadukkaampi. Tosin mielestäni tuo matalempi osa voisi olla lähempänä katua, ja ehkä pari kerrosta voisi lisätä, mutta olen tyytyväinen.
Jarza kirjoitti:Osoite on Aleksanterinkatu 67, eli tuohon Aleksanterinkadun ja Peltokadun kulmaan tämä nousee. Eikä tuo minustakaan huonolta näytä. Närkästykseni johtuu vain siitä, että nykyään noin 99% oululaisesta uudisrakentamisesta tuppaa olemaan valkoista.Valkoisuus ei minua häiritse yhtään, vaan valkoisen ja punatiilen sekoitus. Ne uudet rakennukset siellä lyötyssä saavat minusta alueen näyttämään jotenkin... öh ankealta ja teollisuusmaiselta.
Katselin tuota osoitetta googlen streetviewillä, ja täytyy sanoa hyvin sopii. Rakennus on selvästi aiempia, ja alueen muita, rakennuksia suurempi ja toivottasti myös laadukkaampi. Tosin mielestäni tuo matalempi osa voisi olla lähempänä katua, ja ehkä pari kerrosta voisi lisätä, mutta olen tyytyväinen.