- 07.12.08 22:21
En muistanutkaan, että tuolla linja-autoasemalla oli katos... Jaa se taitaakin olla uusi.
[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?
grendy kirjoitti:^yllättävän hyviä kuitenkin käsivaralla otetuiks!No juu, nojasin Hämeensillan patsaaseen, että sain edes jonkunlaista tukea. Nämä nyt oli ainoat kuvat jota kehtasi tänne laittaa, muut oli aikamoista sotkua
grendy kirjoitti:Editoinnilla voi olla tietty jotain merkitystä mutta ton takia tykkäänkin rempatusta linja-autoasemasta kun se on niin 30-lukulainen! Tyylikkäät valkoiset valot ja tosiaan bitterin mainitsema katos on ihan uusi ja sekin tehty niin vanhaa aikaa kunnioittaen. Mun mielestä erittäin onnistunut remontti kun ottaa huomioon että ennen remonttia olin jo about valmis purkaan koko rakennuksen poisKatoin kans että todella hieno toi linja-autoasema, juuri tuollainen puhdas 30-lukulainen. Wikipediasta löyty myös kuva asemasta ennen remppaa, enkä ihmettele yhtään että olit valmis purkamaan sen.
Grendy kirjoitti:

grendy kirjoitti:Kävin ulkoiluttamassa ekaa kertaa itelleni joululahjaks ostetun Tamronin 17-50mm F/2.8:n ja tässä erittäin yleisiä turistiotoksia.. vähän reenaamista ton kanssa kun valovoima on vähän eri luokkaa kun Canonin kittilinssissä! Pistetään ankeen ilman piikkiin epäonnistumisetVai että pistetään ilman piikkiin epäonnistumiset, mun mielestä näissä kuvissa ei ollut mitään epäonnistumisia. Tammerkosken kuvat teki vaikutuksen, kosken kuohut ja veden pinta upeita yksityiskohtia![]()

ultrix kirjoitti:Pari huomiota:Aikaansa edellä? Aikansa mukainen enempikin. Kylppärikaakelit oli jo ihan yleisesti käytössä tuohon aikaan.
- Tampere-taloa rakennettiin 80-luvun lopulla ja se valmistui 1990, eli kylppärikaakelit olivat "aikaansa edellä" (ajanmukaisena talo näyttäisi enemmänkin Koskarilta)
satama kirjoitti:Kuin myös Porin kirjasto 70-luvulta. Olen myös asunut Tampereen Laukontorin vessakaakelitalossa, 70-luvulta sekin.ultrix kirjoitti:Pari huomiota:Aikaansa edellä? Aikansa mukainen enempikin. Kylppärikaakelit oli jo ihan yleisesti käytössä tuohon aikaan.
- Tampere-taloa rakennettiin 80-luvun lopulla ja se valmistui 1990, eli kylppärikaakelit olivat "aikaansa edellä" (ajanmukaisena talo näyttäisi enemmänkin Koskarilta)
Esim. Kotkan kirjasto on vuodelta 1977 ja Jyväskylän 1980, molemmat tietääkseni kauttaaltaan klinkkerilaattaa.