- 22.04.14 22:55
#66725
ponttoonisilta, siitä menevät sitten työmiehet ja asukkaat aluksi.
En ole ollut vielä lähikontaktissa taloon, eikä oikeastaan ole nyt tarvettakaan Kantin valaisevien kuvien jälkeen. Parin viikon päästä
on osakkeenostajien kokous, siellä varmaan valitaan rakennustyön tarkkailija.
Täällä foorumilla kun tuntuu olevan asiantuntemusta tällaisiin rakennusprojekteihin, niin mielellään luetaan kommentteja projektin
edistymisestä. Varsinkin jos jotain negatiivista tai omituista rakentamista joku havaitsee - pääsen sitten valistamaan SRV:tä.
Luukie kirjoitti:Eikö kerrostalon piha-alue ole yksityisaluetta. Käsittääkseni turun kaupunki omistaa Etelärannan tontin, mutta on vuokralla tietenkin. Ei kai autot voi mennä toisten pihan läpi ja ei tuo tönö tuossa nyt hetkeen valmistu niin ehtii sitä asfalttia tekemään ihan sinne päätyyn asti. Meneehän sinne joka aamu työmiehetkin omilla autoillaan. Jos talo valmistuu loppuvuodesta niin kyllä sitä ajotietä on ehditty parantaa paljon siihen mennessä. Ja luulisi ettei tuolta takaa pääse ajamaan autohalliin.Kyllä se kulkuyhteys on ainakin mun mappeihin merkitty Erik Pommerilaisen rannan kautta. Ja siihen viimeiseen ropoon tulee joku
Olikos tyyrpuuri eilen katsomassa vaimonsa kanssa tulevaa rakennusta?
ponttoonisilta, siitä menevät sitten työmiehet ja asukkaat aluksi.
En ole ollut vielä lähikontaktissa taloon, eikä oikeastaan ole nyt tarvettakaan Kantin valaisevien kuvien jälkeen. Parin viikon päästä
on osakkeenostajien kokous, siellä varmaan valitaan rakennustyön tarkkailija.
Täällä foorumilla kun tuntuu olevan asiantuntemusta tällaisiin rakennusprojekteihin, niin mielellään luetaan kommentteja projektin
edistymisestä. Varsinkin jos jotain negatiivista tai omituista rakentamista joku havaitsee - pääsen sitten valistamaan SRV:tä.

























