[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?

sam kirjoitti:Pilvinen yö Prahassa.Hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeno kuva!
http://i234.photobucket.com/albums/ee25 ... 0f0059.jpg



heihachi kirjoitti:Tuli huhtikuulla tilaisuus pyörähtää tuttavan mukana kun kävi tsekkaamassa vuokrakohdetta, joten näkymät talteen ja esille.Hyvät näkymät on. Kalevan pistetaloilta?
Featuring lähivuosina katoava Rasti, Stockmannin työmaan nosturi sekä Tampere Suitesin nosturi.
Krio kirjoitti:Tuo vika kuva tuo mukavasti korkeutta kuvaan.Näinpä!





Kantti kirjoitti:Sellokvartetti oli parkkeerannyt itsensä Blancon ja Tinton väliiin. Hienoa kaunista kulttuurimusaa monenlaisen kitaranrämpytyksen vastapainoksi!Hassua miten vasta valokuvasta huomaa kaikki yksityiskohdat. Mä en ole nimittäin ennen tajunut miten kauniit sähkölyhdyt on asennettu tuohon taloon. Ja totuus on varmaan se, että ne on siinä ollut vuosia, mutta en ole vaan huomannut.Ihmiset tykkäsivät, itsekin heitin tavoistani poiketen muutaman killingin sellokoteloon kiitokseksi kuvassa olemisesta. Ja muutenkin
Ihanaa!