- 02.03.17 17:14
#87420
Kuinkahan lienee. Minusta järjen käyttö Koivusaaressa loppui jo silloin, kun nykyinen kaavaehdotus näki päivänvalon.
[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?
Lisäksi lautakunta hyväksyi seuraavan vastaehdotuksen yksimielisesti:Jos tätä luetaan kirjaimellisesti, ei tuonne tosiaan bulevardiakaan tule pitkään aikaan. Siihen viittaavia mainintoja löytyy myös hankkeen asiakirjoista. Espoo ei halua ruuhkaa rajalleen, jotta se ei yltäisi Kehän ja Tapiolan liittymiin saakka. Liikenneväki kertoo, että Länärin automäärillä liittymien on oltava eritasoisia.
Moisio Elina + Rautava Risto
Jatkosuunnittelussa pyritään liikenneratkaisuissa ja liikenteen ohjauksella estämään läpiajoliikenteen valuminen Lauttasaaren katuverkkoon.
Lurkkeri kirjoitti:Ikea haluaa rakentaa Länsiväylän päälle Helsingin Koivusaareen tavaratalon ja hotellin:Liekö tää nyt todiste siitä, että perinkunta ryhtyi heti tanssimaan Ingvar Kampradin haudalla... Poikkeaa kyllä aika täysin Ikean bisnesideasta, jonka mukaan tehdään halpa laatikko halvalle paikalle ja asiakkaat tulevat autolla, Ikean bussilla kuskattuna jos ei muuten. Mun ymmärtääkseni city-Ikeat ovat tähän saakka olleen täysikokoisia paljon pienempiä, eli sisältäneet vain showroomin tai kippologiaosaston.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005587825.html
hmikko kirjoitti:Liekö tää nyt todiste siitä, että perinkunta ryhtyi heti tanssimaan Ingvar Kampradin haudalla...Kampradin omaisuudella ei ole perijöitä normaalissa mielessä: https://www.bloomberg.com/news/articles ... er-s-death