- 12.05.20 17:23
#100094
Tosiaan Ahdinrännin reunustoilla kulkevat raitit ovat avautuneet osittain, eivät tosin edes koko leveydeltään ja ainoastaan Kiiskisaarensillalle asti. En vieläkään ymmärrä miksi Ahdinrännin reunuksille on asennettu kaiteet aikaisempien suunnitelmien vastaisesti.
Ranta-Tampellankadun varteen rakentuvat lähimpänä kaksiosainen lamellilla yhdistetty Rantakaari ensimmäisenä alueelle rakennetun Näsinkeulan eteen ja Rantakaaren taakse Pohjavirta. Kolmantena kadun varressa näkyy jo valmis Styyri. Styyrin taakse tulee vielä kolme rakennusta ennen Ahdinränniä.
Kanavamestarin viereen on rakentumassa kaksi kerroksinen pysäköintilaitos, josta on ikkunat suoraan kanavalle. Joutuukohan autojen ikkunapaikoista maksamaan enemmän? Hukkaan heitetty mahdollisuus, johon olisi luultavasti saanut asuntojakin tai liiketiloja.
Ranta-Tampellankadun varteen rakentuvat lähimpänä kaksiosainen lamellilla yhdistetty Rantakaari ensimmäisenä alueelle rakennetun Näsinkeulan eteen ja Rantakaaren taakse Pohjavirta. Kolmantena kadun varressa näkyy jo valmis Styyri. Styyrin taakse tulee vielä kolme rakennusta ennen Ahdinränniä.
Kanavamestarin viereen on rakentumassa kaksi kerroksinen pysäköintilaitos, josta on ikkunat suoraan kanavalle. Joutuukohan autojen ikkunapaikoista maksamaan enemmän? Hukkaan heitetty mahdollisuus, johon olisi luultavasti saanut asuntojakin tai liiketiloja.
flickr | "... liikenneväylien rajoittama ahdas morfologinen kehys." | 31 kuvaa, 10 vuotta Tamperetta rakenteilla