- 26.10.15 15:51
#77661
Kaiken A ja O tulee olemaan Ratapihankadussa se, että kuinka sinne ohjataan liikennettä. Muualla keskustassa/Kalevassa pitäisi kaistoja kaventaa ja muutenkin hidastaa liikennettä niin paljon, että Ratapihankatu tulee mieleen autoilijoille parhaana väylänä. Niin kauan kun esim Hämeenpuiston läpiajoliikennettä ei rajoiteta niin en usko että liikenne tulee siirtymään Ratapihankadulle.
RV kirjoitti:Mitä toi tarkoittaa siis käytännössä?grendy kirjoitti:Kapasiteetti. Jos ei kaistaleveysnormeja noudatettaisi niin orjallisesti, saisimme valtavasti enemmän tilaa kaikille kulkumuodoille, kuten esim. muualla Euroopassa.RV kirjoitti:Tuo "läpikulkukatu" eli Ratapihankatu ei tule vetämään, sanokaa mun sanoneen..Ai vaikka se on ihan suora baana ilman yksiäkään liikennevaloja tai mutkia läpi kaupungin?
Kaiken A ja O tulee olemaan Ratapihankadussa se, että kuinka sinne ohjataan liikennettä. Muualla keskustassa/Kalevassa pitäisi kaistoja kaventaa ja muutenkin hidastaa liikennettä niin paljon, että Ratapihankatu tulee mieleen autoilijoille parhaana väylänä. Niin kauan kun esim Hämeenpuiston läpiajoliikennettä ei rajoiteta niin en usko että liikenne tulee siirtymään Ratapihankadulle.
--------- --- -- - -
With $10,000 we’d be millionaires! We could buy all kinds of useful things like…love!
With $10,000 we’d be millionaires! We could buy all kinds of useful things like…love!