[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?
grendy kirjoitti:Hyvin outo toi Zirkonin julkisivu tällä hetkellä... Suurin osa normi saumaelementtiä ja sitten ton näköstä johon varmaan tulee rappaus päälle?.. Millanenhan lopputulos tuleeEikö noissa naapuritaloissa, ainakin kuvien perusteella, päädytty ihan samaan ratkaisuun?
henkka kirjoitti:Katos perkele, aika outoo.. puolet julkisivusta FAIL ja puolet laatua, kai se parempi on kun koko julkkari olis FAIL?grendy kirjoitti:Hyvin outo toi Zirkonin julkisivu tällä hetkellä... Suurin osa normi saumaelementtiä ja sitten ton näköstä johon varmaan tulee rappaus päälle?.. Millanenhan lopputulos tuleeEikö noissa naapuritaloissa, ainakin kuvien perusteella, päädytty ihan samaan ratkaisuun?
Arska kirjoitti:Ihan hieno ja mukavan erilainen talo kyseessä!!!Mukavan erilainen, joka näyttää kuitenkin mukavasti täsmälleen samanlaiselta kuin kaikki muut uudet kerrostalot
Heikki K kirjoitti:Panin eilen merkille, miten Zirkoni muodostaa päätteen Nuolialantielle Tampereen suunnasta lähestyttäessä. ...Tämä katu aivan huutaa ratikkaa... Tampereen keskustasta hatanpään valtatietä pirkkahallille ja ehkä jopa Pirkkalan keskustaan asti. Kadun varsi on tamperelaiseksi varsin urbaani, ajoittain jopa bulevardimainen ja sinne rakennetaan jatkuvasti aivan p*rkeleesti.
hmikko kirjoitti:Erilaisella meinaan ennenkaikkea massoittelua. Suurin osa uusista kerrostaloisa on tasapaksuja alhaalta ylös. Kun tuohon massoitteluun lisätään siisti julkisivu ilman elementtisaumaruudukkoa niin ei tuo perus laatikko ole. Toki massoittelua lukuunottamatta hyvin tyypillinen suomalainen kerrostalo kun suomessa ollaan.Arska kirjoitti:Ihan hieno ja mukavan erilainen talo kyseessä!!!Mukavan erilainen, joka näyttää kuitenkin mukavasti täsmälleen samanlaiselta kuin kaikki muut uudet kerrostalot
pallo kirjoitti:Kyllä, näyttä aivan ratikkakadulta, ja sellainen onkin suunnitteilla, tavoiteaikataulu vaihtelee sen mukaan kenen suunnitelmia kysyy. Itse esitän tässä veikkauksenani, että Lielahden/Hiedanrannan suunnalla vatuloidaan vuosia nyt oletettua pidempään ennen kuin alue lähtee liikkeelle, ja sitä odotellessa päätetäänkin rakentaa ensin Pirkkalan haara. Naistenmatkatiellä Pirkkalan puolella olisi potentiaalia vaikka kuinka. Nythän Tampereen puolelle Härmälänrantaan rakennetaan enemmän kuin koko Pirkkalaan yhteensä samalla aikavälillä.Heikki K kirjoitti:Panin eilen merkille, miten Zirkoni muodostaa päätteen Nuolialantielle Tampereen suunnasta lähestyttäessä. ...Tämä katu aivan huutaa ratikkaa... Tampereen keskustasta hatanpään valtatietä pirkkahallille ja ehkä jopa Pirkkalan keskustaan asti. Kadun varsi on tamperelaiseksi varsin urbaani, ajoittain jopa bulevardimainen ja sinne rakennetaan jatkuvasti aivan p*rkeleesti.