- 07.09.10 21:06
Rantakadun autokaistoja voisi myös kaventaa ja leventää jalkakäytäviä.
Tapahtuma aukion rantakadun varteen rakentaisin "uusivanhatyyliin" rivin kolme kerroksisia rakennuksia joissa toimisi katutasossa putiikkeja.
Elämysten talo onkin sitten vähän vaíkeampi tapaus. Kyllähän siihen voidaan jotain rakentaa, mutta arkkitehtuuri olisi syytä olla jotain hienoa ja mahtavaa. (tuskin on)
Torinranta on Oulussa jo rakennettu pilalle, joten lisärakennukset eivät minua enään haittaa.
Iggy.P kirjoitti:Mitä mieltä sinä, DFox, olet tuosta?Autopaikkojen siirtyminen maanalle on suunnitelmassa hyvä asia.
Itse en pysty edelleenkään käsittämään tuota, enkä sitäkään, että torialueesta on yritettävä väkisin tehdä ympärivuotinen. Alue on minusta hyvä kesällä järjestettäviin tapahtumiin.
Rantakadun autokaistoja voisi myös kaventaa ja leventää jalkakäytäviä.
Tapahtuma aukion rantakadun varteen rakentaisin "uusivanhatyyliin" rivin kolme kerroksisia rakennuksia joissa toimisi katutasossa putiikkeja.
Elämysten talo onkin sitten vähän vaíkeampi tapaus. Kyllähän siihen voidaan jotain rakentaa, mutta arkkitehtuuri olisi syytä olla jotain hienoa ja mahtavaa. (tuskin on)
Torinranta on Oulussa jo rakennettu pilalle, joten lisärakennukset eivät minua enään haittaa.