- 09.01.10 13:01

Näymme lukeneen samoja juttuja! Harmi ettei extra näy TS:n nettisivulla, sieltä olisi ollut hyvä linkittää kiinnostava artikkeli nähtäväksi! Itsekin olen harkinnut jutun skannaamista tai kuvaamista.
julexi kirjoitti:Terveppä terve! Olen uusi tällä foorumilla (tosin seuraillut sivusta jo pidemmän aikaa) ja ajattelinpas laittaa tänne nyt ekan postaukseni, kun Turun Sanomista löytyi tällainen uutinen:Moips julexi, ja tervetuloa omasta puolesta Taloon
http://www.ts.fi/online/lahialue/101494.html
Eli melkoisen massiivinen tila täytettävänä, voittaa ihmiskapasiteetissa "jopa" Tampere-talon...tosin Turun tuntien, juttu kaatuu heti kättelyssä.
Lisäksi extra-liitteessä oli mielenkiintoinen juttu Turun menneistä toteuttamattomista projekteista, mm. Eliel Saarisen suunnittelemasta kaupungintalosta oli komea kuva. Harmi etten omista skanneria, jotta voisin sen tänne lisätä..
Näymme lukeneen samoja juttuja! Harmi ettei extra näy TS:n nettisivulla, sieltä olisi ollut hyvä linkittää kiinnostava artikkeli nähtäväksi! Itsekin olen harkinnut jutun skannaamista tai kuvaamista.
Bernheart= Putinistiset faktat
JalkanenJ (jäähyllä)
-Gentleman82- (jäähyllä)
Viimeksi muokannut Bernheart päivämäärä 25.02.15 12:26, muokattu yhteensä 3 kertaa
JalkanenJ (jäähyllä)
-Gentleman82- (jäähyllä)
Viimeksi muokannut Bernheart päivämäärä 25.02.15 12:26, muokattu yhteensä 3 kertaa