- 30.11.15 14:58
#78955
Sörnäisten rantatie on kuitenkin sijainniltaan visusti sillä vyöhykkeellä, jossa pitäisi olla röyhkeän tiivistä kaupunkia kaikkine jalankulkuun perustuvan kaupungin juttuineen. Autoilun hidastuminen on seuraus paremmasta jalankulkukaupungista, mutta ei sen tavoite.
Ei nopeita autoiluväyliä ole pakko tunkea jokaiseen paikkaan. Meillä on edelleen ne kehätiet jotka ovat hirveästi parempaa autoiluympäristöä kuin keskusta eikä kukaan ole pilaamassa niitä (noh, paitsi autoilijat itse ruuhkiksi asti). Keskustalla on omat vahvuutensa, eikä niitä tarvitse pilata autoilun suosimisella.
RV kirjoitti:Ei niitä iki-ihania kivijalkaliikkeitä ole pakko tunkea jokaiseen paikkaan!En ole kuullut, että niitä hirveästi vaadittaisiin lähiöiden omakotitaloalueille ja kehäteiden varteen.
Sörnäisten rantatie on kuitenkin sijainniltaan visusti sillä vyöhykkeellä, jossa pitäisi olla röyhkeän tiivistä kaupunkia kaikkine jalankulkuun perustuvan kaupungin juttuineen. Autoilun hidastuminen on seuraus paremmasta jalankulkukaupungista, mutta ei sen tavoite.
Ei nopeita autoiluväyliä ole pakko tunkea jokaiseen paikkaan. Meillä on edelleen ne kehätiet jotka ovat hirveästi parempaa autoiluympäristöä kuin keskusta eikä kukaan ole pilaamassa niitä (noh, paitsi autoilijat itse ruuhkiksi asti). Keskustalla on omat vahvuutensa, eikä niitä tarvitse pilata autoilun suosimisella.










