- 18.08.09 13:22
#26223
Suoraan sanottuna inhoan paikallisbusseja. Ei niihin voi luottaa, aikataulut sekavat ja mitä milloinkin! Lisäksi ne saastuttavat. Kaupungissa huomaa hyvin kuinka tuuletusikkunoiden välit täyttyvät mustalla paskalla.
UPnotOUT! kirjoitti:Saattaapi olla, että se ratikka vedetäänkin etelä-Helsinkiin jokunen päivä...Siis onko niin, että tuolla hoitaa liikenteen bussit? Ja asukkaat vastustavat niiden vaihtoa raitiovaunuihin? Nyt ei pysty ymmärtämään. (Harvemmin tullut käytyä etelä-Helsingissä)
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Uus ... 5248579266
"Etelä-Helsingin raitiolinja on osa Helsingin liikennepoliittista näkemystä siitä, että kantakaupungin joukkoliikenne hoidetaan tulevaisuudessa sähköisillä välineillä. "Pyrimme siirtymään dieselbusseista kiskoille", Lehmuskoski sanoo. "Etenkin Etelä-Helsingissä on voitava liikkua raiteilla."
Suoraan sanottuna inhoan paikallisbusseja. Ei niihin voi luottaa, aikataulut sekavat ja mitä milloinkin! Lisäksi ne saastuttavat. Kaupungissa huomaa hyvin kuinka tuuletusikkunoiden välit täyttyvät mustalla paskalla.
1. Shanghai Tower 561/632m. 2. Shanghai WFC 474/492m. 3. Canton Tower 450m/600m 4. Guangzhou IFC 415m/439m 5. Hong Kong ICC 388m/486m 6. Jin Mao Tower 340m/420m 7. Shenzhen Shun Hing Square 298m/384m 8. Abeno Harukas 300m 9. Eiffel Tower 273m/324m