- 24.05.09 17:51
#24897
Kyllä Suomi on edelleen hyvin läheinen Ruotsin suuntaan ja koko pohjolaan, ei tämä seikka voi olla kiinni siitä missä Suomen pääkaupunki sijaitsee. Suomi on tämän lisäksi kokonaisuus josta pitäisi huolehtia kansakuntana, Suomessa ei itä saisi olla yhtään lähempänä kuin länsi. Jos tarkastellaan hyvinvoinnin jakautumista Suomessa, joka on mielestäni erittäin tärkeää, itäsuomi on selkeästi huonommassa asemassa kuin länsi ja eteläsuomi. En näe mitään syytä korostaa Turun statusta tästä suunnasta, sillä on oma paikkansa ja vaikutuksensa maan lounaiskärjessä ja antaa Suomelle juuri sen panoksen jonka se tällä hetkellä pystyy antamaan. Jos tarkastellaan maantieteellisesti asiaa on Turku sijainniltaan maan äärimmäisessa lounaiskulmassa! Ei Helsinki paljoakaan kummemmassa asemassa tosin ole, mutta "vertikaalisesti" kuitenkin aika keskellä. Brasiliaan tehtiin tekemällä aikanaan pääkaupunki, Brasil, maantieteellisesti keskemmälle valtiota! Se on tehty tekemällä, ei niinkään Helsinki.
Bernheart= Putinistiset faktat
JalkanenJ (jäähyllä)
-Gentleman82- (jäähyllä)
Viimeksi muokannut Bernheart päivämäärä 25.02.15 12:26, muokattu yhteensä 3 kertaa