- 18.02.11 15:51
Mun mielestä ruma. Ei minkäänlaista punaista lankaa suhteessa ympäröivään rakennukseen tai alueeseen. Jotenki ihan helvetin mauton, ei vaan istu millään muotoa muuhun rakennusmassaan. Toi on tollasta uuden ja vanhan täysin päätöntä yhdistämistä, johon usein törmää jossain Venäjällä ja Itä-Euroopassa. Ihan kun olevinaan näennäesesti laadukkaan oloinen rakennus voitaisiin iskeä mihin tahansa... Ei se kuiteknkaan niin mene, vaan pitäisi olla jonkinlainen harmonia ympäristön kanssa.
Mulle on tosin aivan yksi lysti toteutuuko tuo vai ei. Ei siitä mauttomuudesta tarvii kuitenka kenenkään kärsiä, kun rakennus jää melkeinpä täysin piiloon. Eli kaikessa karmeudessaan ei ole kuitenkaan uhka kaupunkikuvalle, joten mulla ei oo yhtään mitään tota vastaan.
Mulle on tosin aivan yksi lysti toteutuuko tuo vai ei. Ei siitä mauttomuudesta tarvii kuitenka kenenkään kärsiä, kun rakennus jää melkeinpä täysin piiloon. Eli kaikessa karmeudessaan ei ole kuitenkaan uhka kaupunkikuvalle, joten mulla ei oo yhtään mitään tota vastaan.