- 17.09.18 10:52
#95494
arkkinikkari kirjoitti:Vähän off topic, mutta nyt alkoi pelottaa.. Tarkoitatko varmasti tornitaloaluetta vai Triplaa? Jos tarkoitit tornialuetta niin pelkoni on, että YIT voittaa.. Havainnekuvat antoi kaikista huonoimman kuvan heidän suunnitelmastaan. Onko tietoa, milloin tornitalokisa tarkalleen ottaen ratkeaa?
Pasilan tornialueen kilpailun kanssa on käsittääkseni käynyt samalla tavalla, eli yhtä lukuunottamatta kaikki muut ovat lyöneet hanskat naulaan kilpailun jatkokehitysvaiheen yhteydessä.






