- 07.05.18 13:09
#94101
Ja kun yhdistään Helanderin lausunnot "parhaat tekijät ollut tekemässä hyvällä asenteella" ja "tämä on ihan hyvä, mutta parempaan pitäisi pystyä" saa kuvan että tässä nyt oikeasti ollaan suomalaisen arkkitehtuurin terävimmässä kärjessä, ja että tämän parempaan nyt vaan ei oikeasti pystytä.
Ei nyt hyvänen aika SAFAn puheenjohtaja voi antaa tällaista lausuntoa ilmiselvästä epäonnistumisesta.
Ei nyt hyvänen aika SAFAn puheenjohtaja voi antaa tällaista lausuntoa ilmiselvästä epäonnistumisesta.

