- 12.12.17 06:13
#91940
töntsö kirjoitti:SkyscraperCityn kautta bongattuja kuvia julkisivun etenemisestä, aikamoista häkkyrää ovat tekemässäOn se hienoa, että suomessa uskalletaan ja osataan rohkeasti käyttää värejä. Saadaan upeasti häivytettyä rakennukset yleisimpään suomen säätilaan. Sateista, harmaata ja masentavaa.![]()





