- 20.11.06 16:04
#8253
grendy kirjoitti:Joo ei oo Radissonista mitään uutta infoo.. Ainut mitä tänään Taloussanomien nettisivuilla Sokotelista luki oli:Ei sen odotuksen niin kauan pitäisi kestää, koska jos ei seuraavana keväänä ala Radisson SAS ilmestyä menee kaava taas umpeen ja sitten on turha toivoa, että se ikinä siihen rakentuukaan. Sen aikatauluhan on ajoitettu kevät/2007. Ja se mikä sitä viivästyttää oli tosiaan se, että se meni uudelleen suunniteltavaksi ja sok päätti kokouksessaan syksyllä asiasta tosin en tiedä mitä.Pääkaupunkiseudulle yhtiöltä on tulossa kolme hotellia lähivuosina, yksi Vantaalle kauppakeskus Jumbon yhteyteen ja kaksi Helsinkiin. Leville rakennetaan Sokos-hotellia parhaillaan ja Tampereen ytimeen on tulossa uusi hotelli. Pietariin suunnitteilla on jo kolme hotellia, ja todennäköisesti lisää on tulossa.
eli sen odotus jatkuu vielä kaaaaaaauan luultavasti
Viimeksi muokannut jusa-masa, 20.11.06 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rakennetaan Tampere yksi rakennus kerrallaan.
