- 22.04.16 22:21
#82356
hmikko kirjoitti:^^ Oho. Nyt on tehot kerrankin oikeasti umpinaisen umpikorttelin luokkaa. Miten suunnitelmassa on järjestetty pysäköinti? Tuo purettava toimistotalo ei ehtinyt kovin vanhaksi, siinä mielessä tästä ei tule ihan ekoteko.Viitesuunnitelmassa mainitaan ajo pysäköintihalliin, joten kokonaan maan alla tai pihakannen alla tai ehkä jopa osoitetaan läheisestä pysäköintilaitoksesta. Mikäli vain Tammelantorin alle tuleva parkki joskus lähtee liikkeelle. Nykyinen rakennus on valmistunut 1986.
flickr | "... liikenneväylien rajoittama ahdas morfologinen kehys." | 31 kuvaa, 10 vuotta Tamperetta rakenteilla












