- 07.05.15 12:39
Darkmage7280 kirjoitti:Meitsi on negatiivisuuden ja pessimistisyyden ruumiillistuma. Talo-ensyklopediassa "Pessimismi"n kohdalla lukee: "Katso Darkmage7280, se inisevä fatalisti."Ei mua tornit haittaa, antaa tulla vaan. Mutta en halua että Helsinki muuttuu sellaiseksi kaupungin irvikuvaksi, jossa autoilla vain ajetaan moottoritietä pitkin megaostarista toiseen. Kehä yhden ulkopuolelta kaupunki valitettavasti on jo sellainen. Jonkun Myyrmäen kadut on hiljaisempia kuin Parkanon keskusta. Ihmiset on sisällä ostarissa. Haluan kävellä kaduilla! Haluan nähdä muutakin kuin parkkipaikkoja, autioita katuja ja asuintalojen elementtiseiniä! Haluan juoda aamukahvia jossain bulevardin ranskalaisessa kahvilassa enkä missään sitymarketin suurtalouskeittiössä!!
Mutta nyt teen poikkeuksen.
Jumaliste sentään, lapset, nyt ihmisten oikeasti on tulossa päästäisenpenistä korkeampia rakennuksia vihdoin ja viimein. Minä olen odottanut niitä jo (sensuroitua) vuodesta -97, jolloin olin vielä lukion ekalla. Kaikkia meitä arveluttaa ja mietityttää tulevaisuus, mutta pidetään tämän suhteen lippu korkealla! Vihdoinkin jotain oikeasti tapahtuu!
Onko Hesassa liikaa kauppakeskuksia? Eeeeeeeehkä, mutta 600k on rikki ja lisää tulee. Rohkenen väittää että asiakkaitakin riittää, varsinkin jos (käytin kirosanaa "JOS"!) kyseinen district oikeasti hönkii henkeä Hesaan helkkaristi, hittolainen.
Onko tämä postaukseni lapsellinen? No, totta hitossa on.
Mutta kaikkien näiden 16-kerroksisten, "jenkkihapatusta!", "fallossymboleita!", "eikö Suomessa nyt tilaa riitä?", "varjostaa!" etc. väninöiden, turhautumisten, vitutusten ja NIMBYihin hajoamisten jälkeen suotte toivottavasti vanhalle (35-v) miehelle hetkellisen euforian täyttämän avautumisen.
Ja sitten takaisin planeetalle Maa.