- 09.03.15 01:22
hmikko kirjoitti:Alunalkaen siinä oli kyllä käytävät molemmin puolin siltaa. En kuitenkaan viitsi lähteä lyömään vetoa siitä koska alauoksun puoleinen ränni olisi suljettu. Varmaan tiedät paremmin siltaa käyttäneenä. Mielestäni VR on pitänyt näitä käytäviä ellei laittomina niin ainakin puolilaittomina ja pyrkinyt estämään jalankulkua niissä. Joen ylitys rautatiesiltaa pitkin on kuitenkin niin kätevää ja tarpeellista että siellä on saanut kävellä kaikesa huolimatta. Olisikohan niin että radan sähköistyksen yhteydessä olisi poistettu ajajuoksun puoleinen konki?Kantti kirjoitti:Ennen rautatiesillan korjaamista (noin 4 vuotta sitten?) molemmin puolin siltaa oli samanlainen ränni jalankulkijoille, korjauksen jälkeen jätettiin vain yläjuoksun puolelle.Ai? Itselläni ei ole mitään mielikuvaa eteläpuolen rännistä, ja olen käyttänyt reittiä kohta parikymmentä vuotta. Olen voinut unohtaa, mutta siitä olen suht varma, että välittömästi remppaa edeltäneenä kautena toista ränniä ei ollut, tai se ei ainakaan ollut auki jalankulkijoille. Rempassa siltaa hieman levennettiin, millä saatiin rännille vähän leveyttä lisää ja vähän lisää hajurakoa juniin.
Bernheart= Putinistiset faktat
JalkanenJ (jäähyllä)
-Gentleman82- (jäähyllä)
Viimeksi muokannut Bernheart päivämäärä 25.02.15 12:26, muokattu yhteensä 3 kertaa
JalkanenJ (jäähyllä)
-Gentleman82- (jäähyllä)
Viimeksi muokannut Bernheart päivämäärä 25.02.15 12:26, muokattu yhteensä 3 kertaa