Mä olen positiivisesti yllättynyt sisustuksen suhteen.
Grill it! näyttää ehkä hivenen tylsältä ja steriililtä, tai ainakin yllätyksettömältä. Ei ole lähdetty hakemaan mitään erikoisuuksia, ja on tosiaan menty ns. varman päälle.
Paja Barin sisustus sen sijaan löi ällikällä! Olen ihan jakomielitautinen tämän suhteen, koska toisaalta
- - kyseessähän on ihan törkeän upea kunnianosoitus Manserockille! Jumankauta siellä on Juicen kitaraa seinällä ja Eppujen levynkansia jne. Tuleeko vielä Paten stetsonikin näytille?

mutta sitten taas toisaalta
- - osuukohan tämä homma nyt kuitenkaan ihan maaliinsa juuri tässä hotellissa? Voi olla, että suuri(n) osa vierailijoista ei välttämättä arvosta tätä genreä, ja palaute saattaa olla varsin negatiivistakin..
Moro (voi moro nääs..)
Sky Bar: parasta antia, tykkäsin! Hieno sekoitus vanhaa ja uutta sisustustyyliä. Erityismaininta baarijakkaroiden erivärisille istuinsuojille.
Täällä voi lasillisen ääreltä katsella yli kaupungin, suoraan ydinkeskustassa. Hienoa myös huomata kuinka Tulli Business Park, uudistettu Scandic City ja uusi Scandic Station luovat urbaania tunnelmaa ihan vieressä.
Hauska muutenkin todeta, miten illan pimeys ja kaupungin valot luovat illuusiota urbaanista ympäristöstä jo tällaisenaankin..
.. ja tähän kun vielä lisätään aluksi Rastin talo, ja toiselle puolelle Liebeskindin tornit sekä Keskusareena, niin Tampere alkaa näyttää yläilmoista käsin kokoistaan suuremmalta kaupungilta.
Talomiitti (Moro) Sky Barissa?