[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?

Luukie kirjoitti:Turussa on ¨vaikea¨ liikkua ellei käy tuomiokirkkoa katsomassa ja siiten turun linnaan. Itse olen täällä n. 6 vuotta asunut ja tossa pari vko sitten tuli mietittyä missä kaikki ihmisit torilta tai hansakeskuksesta, mutta aurajoellahan ne ihmiset kesällä ovat. Sitä ei aina tajua. Kesällä toi aurajokiranta on aika must jos haluaa kaupungista saada jotain irti, jonnekkin portsaan ei välttämättä kannata lähteä seikkailemaan. Itsekkin esim. linkkaamasi kuvan rakennukset olen paremmin huomannut kuvissa, en keskustalla ollessani. Ei yksityiskohtiin tule huomattua niin helposti kun kävelee keskustassa. Aurajoki on vähän kuin Hämeenkatu tampereella. Ei siellä liikkeitä ole, mutta kulttuurimaisemaa ja kauniita näköaloja. Shoppailupaikat on rajottuneet vähän liiankin paljon Hansakeskukseen ja Wiklundiin keskustassa. Anttilan lopettaminen kävelykadulla ei o muutenkaan ole hyvä uutinen jo pienen kävelykadun kannalta.En ole käynyt Treella sitten v.2008, joten minnes ne liikkeet Hämeenkadulta on näiden vuosien aikana hävinneet ?

Luukie kirjoitti:Mitäs Kantin sigma maksoi?Eglobalissa maksoi 439.99 € ja tuli ovelle viidessä päivässä.

zeizei kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt tätä sisäpihojen täydellistä peittämistä asfaltilla. Ankeaa.Tuon pihan asfaltointi johtunee siitä ettei tällä (http://i.imgur.com/6pHVVUz.jpg) pihalla ole asumista. Taustalla on entinen Kivipainon rakennus jossa toimii muun muassa Linnateatteri nykyisin, asuntokätyössä talo ei liene koskaan ollut. Oikealla reunalla oleva puutalo huoneistoineen on kaupungin toimitiloina. Piha toimii käytännössä parkkitilana.