- 12.05.11 19:13
#38206
Chicagossa on tarkoitus käydä sekä Sears Towerissa kuin John Hancock Centrissäkin, mutta kumpaa suosittelette pimeällä? Pimeällä ongelmana ovat aina sisätilan heijastukset ikkunoissa, joten ulkotila on paras kunnolliselle kuvaamiselle. ST:ssä ei ole ulkotilaa (käsittäkseni?), mutta tuolla JHC:ssa on jonkinlainen. Välttääkö sinne pystyttää tripodia ja onko miten esteetön näkymä kuvaukselle? Maisemathan ovat huikeammat JHC:sta käsin, joten mielummin juuri sinne menisin pimeällä ja ST:hen päivällä.
Käyneet antakaa vinkkiä...
EDIT: Youtube video selvensi asiaa. Näyttää olevan lasiton ulkotila jonkinlaisella tiheällä verkolla kaupungin suuntaan. Ehkäpä se toimii pimeällä.
Käyneet antakaa vinkkiä...
EDIT: Youtube video selvensi asiaa. Näyttää olevan lasiton ulkotila jonkinlaisella tiheällä verkolla kaupungin suuntaan. Ehkäpä se toimii pimeällä.




