Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Talon aulassa voit esitellä omia kuvia rakennuksista, kaupungeista ja muista urbaaniin teemaan liittyvistä kohteista. Esittele kotikaupunkisi tai kommentoi muiden kuvia. HUOM! Kuvat ovat tekijänoikeuslain suojaamia, eikä kuvien kopiointi ole sallittua ilman kuvaajan lupaa!
tekijänä Janne_H
Luukie kirjoitti:Taidat viikottain kiivetä sinne? ;D Toi toinen kuva on kyllä hemmetin hieno.
Danke.
Elämäni toista kertaa olin Turussa viime viikonloppuna, jos jotain läpiajoja laivasatamaan ei lasketa. :P
tekijänä Kantti
Hienot aamunkajastuskuvat Janne! Kiitos niistä.
Telakan kraanoihin ei enää pääse suoraan kävelemällä, joten harmi ettet päässyt kuvaamaan sinne. Mut onhan sieltä mun arvokkaat dokumentointini kuitenkin ;)

Oikeasti olen hyvilläni ettei kraanoihin pääse niin helposti kuin aikaisemmin, termiitit ovat koko ajan olleet niitä nakertamassa. Tämä on ainakin vähän vaikeuttanut sabotointia. Eikä sieltä kukaan kännipäissään kraanaan yrittänyt limbo ole tietääkseni tipahtanut :D
tekijänä Luukie
Sinnehän on 4 helppoa reittiä. Taino olin tyttökaverini kanssa siellä niin eise sieltä pois tullut niin kauniisti ;D
tekijänä bitterfly
Nämä varmaan on kuvattu monta kertaa ennenkin tänne, mutta laitetaan

Kuva
Martinkirkko

Kuva
Pyssy

Kuva
TYKS

Kuva
TYKS

Kuva
Yliopiston mäeltä, tästä olisi syksyllä kiva ottaa time-lapse. On meinaan vilkas.

Kuva
Random katunäkymä

Kuva
Yliopiston pihalla on kiva lähde, johon olisi tehnyt mieli mennä vilvoittelemaan

Kuva
Lopuksi kahvilaan palautumaan

--
Kuva
Yksi lisäotos
Viimeksi muokannut bitterfly, 23.07.10 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tekijänä Luukie
Hienoja mutta tylsiä.
Ëdit: Tai siisko jäikö joku turkulainen haikaikailemaan jonkun uuden perään? Propsits kuvaajaalle
tekijänä Kantti
Ihan hyvät kuvat, ei noista paikoista liikaa kuvia talossa ole näkynyt!
tekijänä Luukie
Kuva

Kuva

Kuva

Mikää toi oo?!?
Kuva

Kuva
Siel on vieläkin jotain sotalaivoja
Kuva
Minusta hieno talo.
Kuva

Kuva
Eipä aidassa ollut enää reikiä enkä jaksanu aidan yli kiivetä.
Kuva

Kuva
Hieno talo
Kuva
Joku savupiippu.
Kuva
Pahoittelut laadusta. Siellä niitä sotalaivoja on.
Kuva
Talo missä asun ;P
Kuva
tekijänä Luukie
Kuva
Se joku vanha tiilitönö. Ei muuten näytä ainakaan minusta Airistotähteä paljon korkeammalta kun lähellä on. Suuruuden huomaa vain kun näkee kirkon kaukaata, ja kauas se näkyykin.

Kuva
Esim. tuossa näyttää paljon korkeammalta mitä läheltä katsottuna.

Kuva
Eikö tuo ole tornitalo? Tuo alin kerron on *hieman* matala, mutta jos se ja ullakko lasketaan niin kerroksia olisi 13. Tuossa ei kai ole ullakkoa, mutta viereisessä talossa on.

Kuva
Turun kauniit kaksoistornit

Kuva
Kamera on rikki jotenkin niin välillä tulee tuommoisia kuvia.

Kuva
Turun A-Kilta, ei siis alkoholisteille vaan parantuneille alkoholisteille. Ruoka maksaa 1.50e ja leipää yms. ruokatarvikkeita saa ilmaiseksi. Tampereella kaupunki maksaa työntekijöille palkkaa yms. Turussa vain Turku maksaa vuokran. Lahoamispisteessä oleva talo, mutta vastustaisin purkamista jos niin pääettäisiin tehdä.

Kuva

Kuva
Puheenjohtaja käy aamuisin kaupoista hakemassa ruokaa mitä ollaan heittämässä pois. Ei saa palkkaa, mutta kaupungin asunnossa asuu.

Kuva

Kuva
Siellä sitä dyykattua ruokaa on ja hallituksen jäsen kuvassa.

En oo varma olenko tätä kuvaa tänne laittanut ennen, mutta pistetään nyt silti koska mielestäni on hieno. Tosin laatu hieman pissinyt kun kopsannut sen galleriasta. Itse olen kyllä kuvan ottanut.
Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Luukie, 26.09.10 05:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tekijänä Purkki^
Hyviä kuvia, mutta tuollaisia selvästi epäonnistuneita ei välttis tarvii postaa.
tekijänä Luukie
Kiitoksia, sanotaanko että se oli taiteellinen kuva.

Ja lisää:
Ruma kirkko
Kuva

Jotain niin kaunista..
Kuva

En tiedä miksi kuvasta tuli noin pimeä vaikka oli jo valoisaa. Kysyin laivan kapteenilta että koska föri palaa, ensi viikolla kuulemma. Olisi vienyt minut joen yli vaikkei pyörällä paattiin saisi mennä. Förihän on joku toinen viikko korjattavana ;D Ainakin tuntuu siltä.
Kuva
tekijänä Luukie
Mee Aboa pois kun sun kuvat on hienompia kun minun ;D Tosin johtuu myös osin mun hienosta kamerasta. Otat muuten aika paljon aurajoen tuntumasta kuvia kirkkoa kohti. Asutko kenties tuon sillan alla?
tekijänä Luukie
Kuva
EMT

Kaikki tietää...
Kuva

Sieltä se tulloo
Kuva

Kuva

Kuva

Eiks suomessa ole vain jääkarhuja?
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Siellä oli paljon enemmän ihmisiä mitä kuvat antavat ymmärtää.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 89