- 07.09.08 16:23
#20817
Espoon keskuksen arkkitehtuurikilpailu koski vain virastokeskusta ja kaupungintaloa, jotka sijaitsevat radan pohjois-puolella. Espoontori on radan etelä-puolella, joten sille ei olla mitään tekemistä tuon kilpailun ideoitten suhteen.
Espoontori on tosin saamassa myös kohennusta, sillä sitä aijotaan laajentaa ja rempata vanha osa, joka muuten on Suomen ensimmäinen ostoskeskus, jossa kaikki kaupat ovat saman katon alla. Tuohon autotielle Espoontorin ja Entressen väliin tehdään myös torimainen katu. Torin työt näkyvät tuossa alemmassa panoramassa.
Tässä yks havainnekuva myös
Taco kirjoitti:Keskustorni alas ja Fenix tilalle!Meinaat varmaan tuota Espoontorin tornia. (Tuo keltainen mustalla nauhaikkunalla.)
Espoon keskuksen arkkitehtuurikilpailu koski vain virastokeskusta ja kaupungintaloa, jotka sijaitsevat radan pohjois-puolella. Espoontori on radan etelä-puolella, joten sille ei olla mitään tekemistä tuon kilpailun ideoitten suhteen.
Espoontori on tosin saamassa myös kohennusta, sillä sitä aijotaan laajentaa ja rempata vanha osa, joka muuten on Suomen ensimmäinen ostoskeskus, jossa kaikki kaupat ovat saman katon alla. Tuohon autotielle Espoontorin ja Entressen väliin tehdään myös torimainen katu. Torin työt näkyvät tuossa alemmassa panoramassa.
Tässä yks havainnekuva myös










