Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

tekijänä Valdéz
Janne_H kirjoitti: Mitäs tykkäsit Lepuskista? Tuntuko kaupungilta Turkulaisen silmin? Mä itse asun Länsi-Espoossa. Siskon kämpässä asuin viikon verran pari kuukautta sitten, koska hän oli matkoilla. Se asunto ei ollu niis valkosissa taloissa, vaan niiden vieressä vanhan kauppakeskuksen parkkihallin takana. Tämän pätkän vika otos näyttää aika hyvin ton sijainnin. Panorama Towerista oon ottanu kuvia vähän joka kulmasta. ;)
Mullahan on periaatteessa aika vähän kokemusta Espoosta yleensä. Lähinna tosiaan on tullut käytyä muinoin tappelemassa matematiikan kanssa algebrassa, siinä EVTEK:in rakennuksessa juuri. Mutta onhan se alueena ihan mukavan korkeaa ja tiivistä sekä ennen kaikkea kehittyvä. Asemat ja kaikki siinä lähellä. Muutoin Espoo on mielestäni aika harvaa ja "kaukaista". :) Mutta algebralle pisteet!
tekijänä Ozie
Rakentaminen alkaa Elokuussa 2008, alkuvaiheessa 2-4 kk paalutusta. Valmiina pitäisi olla huhtikuussa 2010.

58/113 asuntoa varattu.

Tuoreinta faktaa.
tekijänä Ozie
Jännä nähä kyllä mitä tästä tulee kun varattuja asuntoja enää 40/113. Ja tiedän että tuo tuosta tulee vielä laskemaan. Kuukausi sitten oli 58 asuntoa varattuna ja tällä hetkellä tehdään noita kauppakirjoja niin hyvällä prosentilla varauksia perutaan.
tekijänä zeizei
No siis hienoahan tuon tornitalon tuleminen on, mutta muuttaisinko itse?

Tarkemmin kun ajattelee, ei sijainti viihtyisyyden puolesta hirveän hyvä ole. Toisella puolella menee kehä 1. Tosin tunnelointi vähentää haittaa. Toisella puolella sen talon tuleva piha on mielestäni ehkä Leppävaaran ankeinta aluetta. En ole kertakaan vielä kahden vuoden aikana mennyt siitä näkemättä spurguja. Ja näin kesäisin niitä on paljon, makoilevat niillä penkeillä. Eikä ole enää sormin laskettavissa kuinka monta kertaa olen nähnyt poliisin tuossa. Eihän nuo nyt yleensä haittaa, mutta haluaisinko tuollaisen pihan? Enpä taida, ja ikäväähän tuo on.
tekijänä randy
Skanskan hakutuloksista:

"As. Oy Espoon Leppävaaran torni - Kerrostalo
Valurinkuja 2
02650 Espoo (Leppävaara)
Kohde on rakenteilla

Hakuun täsmääviä asuntoja 73 kpl"

Ei varmaan tontilla ole kuitenkaan vielä mitään tapahtunut?
tekijänä zeizei
randy kirjoitti:Skanskan hakutuloksista:

Valurinkuja 2
02650 Espoo (Leppävaara)
Kohde on rakenteilla

Tarkistin asian 10minuuttia sitten. :D Ei ole mitään tapahtunut. Mutta toivotaan että pian alkaisi tapahtumaan.
tekijänä Ozie
zeizei kirjoitti:
randy kirjoitti:Skanskan hakutuloksista:

Valurinkuja 2
02650 Espoo (Leppävaara)
Kohde on rakenteilla

Tarkistin asian 10minuuttia sitten. :D Ei ole mitään tapahtunut. Mutta toivotaan että pian alkaisi tapahtumaan.
Suuri hetki ihmiskunnalle alkoi tänään.

Kuulemma muutama tunti sitten aluetta ruvettiin aitaamaan.

Ei oo btw. vieläkään tullu Skanskalta kutsua että otanko varatun huoneiston vai en..
tekijänä zeizei
No kyllä viestintä pelaa täällä! Ajankohtaisin tieto aina :D

Mutta hieno homma. Onpa jotain jota seurata seuraavat... 1-2v? Ja lisäkerrosten tuleminen on aina hienoa seurattavaa!

Vielä kun alkaisi Sello Apartment Towerin rakentaminen. Toisaalta usein on mukavempaa säästää makeiset, eikä ahmia kaikkia kerralla. ;)
tekijänä Ozie
zeizei kirjoitti:No kyllä viestintä pelaa täällä! Ajankohtaisin tieto aina :D
Mutta hieno homma. Onpa jotain jota seurata seuraavat... 1-2v? Ja lisäkerrosten tuleminen on aina hienoa seurattavaa!
Huhtikuussa 2010 pitäisi olla valmista. Taitaa tämä loppuvuosi mennä pelkästään paalutustöissä.
tekijänä Janne_H
Jes vihdoin! Tätä hetkeä oon odotellu siitä lähtien kun tänne foorumille joskus eksyin. Espoon putki jatkuu uusien tornien rakentamisessa. Reimantorni 2006-2007, Panorama Tower 2006-2008, Lepuskin torni 2008-2010, K9 2009-2011(valistunut arvaus ;) ) ja sitte siihe viel kaikki muut suunnitteilla olevat tornit 2010-20XX.

Zeizei nyt kun joka arkipäivä työmatkalla kuljet tuosta ohi, niin etsippä joku hyvä spotti johon voisit joka päivä asettaa kameran samaan kohtaan. Ja sitten ottaisit joka työmatka yhden kuvan rakentamisen edistymisestä. Kuvista tulisi komea time-lapse. Tähän tyyliin: http://uk.youtube.com/watch?v=ue-_Vg9SX ... re=related
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 32