- 13.06.08 11:08
Minun piti jo viime vuoden Helsinki-päivänä päästä tuonne Kaartin pelastusaseman torniin kuvaamaan, mutta silloin unohdin täysin koko tapahtuman. Tänä vuonna sitten onneksi muistin. Hieman kuumotti kun kotona satoi rakeita ja vettä ennen kuin lähdin matkaan. Onneksi kuitenkin lähdin, sillä kuvaussää Helsingissä ei olisi voinut olla parempi; taivaalla oli tummia sadepilviä, mutta samalla aurinko paistoi niiden välistä. Toisin sanoen kuviin sai yksityiskohtia sekä kaupungista kuin taivaastakin.
Näkymät ovat mielestäni paljon paremmat kuin Hotelli tornista, vaikka korkeuden suhteen nämä kaksi ovat melko tasoissa. Hotelli torni on jotenkin liian keskustassa, kun tämä taas on vähän sivussa antaen näin paremman näkymän itse keskustaan ja merelle.

Itämerentori ja Meritorni

Laaajakulmaa

Kiitos
Näkymät ovat mielestäni paljon paremmat kuin Hotelli tornista, vaikka korkeuden suhteen nämä kaksi ovat melko tasoissa. Hotelli torni on jotenkin liian keskustassa, kun tämä taas on vähän sivussa antaen näin paremman näkymän itse keskustaan ja merelle.

Itämerentori ja Meritorni

Laaajakulmaa

Kiitos