- 15.06.05 19:26
#1902
Tsek this skit ut 
Toisin sanoen, sijaitsee suoraan itään Ilveksestä näin hesalaisessa mittakaavassa "kivenheiton päässä"

Näin tämän suuntaisesti hommat näyttäisivät jos Fenix Sirius (turhan korkea tässä), Radisson ja Ratinan torni (ei sijaitse ihan tossa, mutta suunnilleen) rakennettaisiin ja Ilvestä korotettaisiin

Ja itse alue on hyvin täyteen rakennettua, eli isoja ja ainakin jotain 10 kerroksen luokkaa olevia rakennuksia pitäisi tulla.



Toisin sanoen, sijaitsee suoraan itään Ilveksestä näin hesalaisessa mittakaavassa "kivenheiton päässä"

Näin tämän suuntaisesti hommat näyttäisivät jos Fenix Sirius (turhan korkea tässä), Radisson ja Ratinan torni (ei sijaitse ihan tossa, mutta suunnilleen) rakennettaisiin ja Ilvestä korotettaisiin

Ja itse alue on hyvin täyteen rakennettua, eli isoja ja ainakin jotain 10 kerroksen luokkaa olevia rakennuksia pitäisi tulla.



We shape our cities, then they shape us. -Winston Churchill



