- 05.12.07 20:00
#15582
Martinlaakson uusi keskusta on vihdoin tulossa nähtäville, ja siihen liittyvä kaavamutoksen selostus löytyy täältä:
http://192.49.193.12/ktwebbin/docisa.dl ... 04446++pdf
Ja tässä vähän näitä kuvia, tornista tulee 15-kerroksinen, lisäksi rakennetaan uusi parempi ostari/ostoskeskus ja korttelin verran 6-8 kerroksisia kerrostaloja.
Torni ja aseman uusi ostari:


kerrostalokortteli:

koko muutosalue

Tornin ja ostarin on suunnitellut Arkkitehtitoimisto Petri Rouhiainen ja kerrostalokorttelit Arkkitehtotoimisto Forma-Futura
Todella suuri ja kaivattu muutos. Jo on aikakin päästä vanhasta ostarista, rojuisista liityntäpysäköintipaikoista ja hoitamattomasta joutomaasta eroon. Oikeastaan yllättävän tehokas suunnitelma, varmasti herättää paljon närää täällä Martinlaaksossa. Toivottavasti toteutuu.
http://192.49.193.12/ktwebbin/docisa.dl ... 04446++pdf
Ja tässä vähän näitä kuvia, tornista tulee 15-kerroksinen, lisäksi rakennetaan uusi parempi ostari/ostoskeskus ja korttelin verran 6-8 kerroksisia kerrostaloja.
Torni ja aseman uusi ostari:


kerrostalokortteli:

koko muutosalue

Tornin ja ostarin on suunnitellut Arkkitehtitoimisto Petri Rouhiainen ja kerrostalokorttelit Arkkitehtotoimisto Forma-Futura
Todella suuri ja kaivattu muutos. Jo on aikakin päästä vanhasta ostarista, rojuisista liityntäpysäköintipaikoista ja hoitamattomasta joutomaasta eroon. Oikeastaan yllättävän tehokas suunnitelma, varmasti herättää paljon närää täällä Martinlaaksossa. Toivottavasti toteutuu.
"So basically you are NIMBY for beautiful buildings. It is you and your kind that prevent finnish cities to become livable. " - Pallomeri @ SSC





