[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?
Larma kirjoitti:Eiköhän voisi olla uuden kuvan aika?Voin huomenna käydä ottamassa. Ei ole paljoa edistynyt tuosta edellisestä kuvasta, rakenteilla olevan kerroksen yksi seinä on valettu. Menee vielä viikko pari ennenkuin elementtejä aletaan latomaan.Uusi kerros on luultavasti jo valmis.

SdeS kirjoitti: Jonkinlainen malli Cirruksen elementistä? (on nähtävästi hiukan kärsinyt):
[img ]http://img.photobucket.com/albums/v732/ ... mentti.jpg [/img]
Moolio kirjoitti:Oon ollut viime aikoina poissa täältä (tai siis postaamatta), niin kuin olette varmaan (toivottavastiKyllä olen huomannut) huomanneet.
On ollut vähän kouluhommia. No mut kummiskin. Toi Cirrus - vaikka se onkin vasta alkutekijöissään - on aika surrealistinen näky. Mä olen odottanut sitä vuosikausia, koska olen kuitenkin Vuosaaressa asunut suurimman osan elämääni, ja nyt kun se lopulta rupeaa nousemaan, niin sitä ei oikein voi uskoa todeksi. Tietääkö kukaan milloin sen runko tulee olemaan valmis? Tiedän, että sen pitäisi nousta kerros-per-viikko -vauhdilla, mutta onko mitään virallista tavoitetta asetettu?
SdeS kirjoitti:YIT:n "-ing" lehdessä ilmestynyt artikkeli Cirruksesta (pdf 346 kb)Kuinka tuore tuo on? Jos se vasta nyt on ilmestynyt, niin en usko että tässä vaiheessa enää kehtaisivat virheellistä tietoa antaa ja tuossahan lukee näin:
http://www.yit.fi/redirect.asp?path=1;1 ... ucher=true
SdeS kirjoitti: Ensimmäinen kerros näyttäisi olevan kohta valmis, tänään valettiin viimeisiä seiniä. Artikkelin mukaan tornin pitäisi olla harjakorkeudessa helmikuussa 2006.Milloin Cirrus sitten alkaa kohoamaan sillä kerros viikossa vauhdilla? Nyt ainakin edistyminen on vielä hidasta.
Jape kirjoitti: Kuinka tuore tuo on? Jos se vasta nyt on ilmestynyt, niin en usko että tässä vaiheessa enää kehtaisivat virheellistä tietoa antaa ja tuossahan lukee näin:Tammikuussa 2005.
"Cirruksen kattokerroksessa on taloyhtiön omistama saunatila ja kahvio, joka soveltuu hyvin perhejuhlien järjestämiseen. Puolen talon kokoiselta kattoterassilta on upeat näköalat merelle."
Eli taas uusi toivepläjäys tuon yleisölle avoimen näköalatilan suhteen!
Milloin Cirrus sitten alkaa kohoamaan sillä kerros viikossa vauhdilla? Nyt ainakin edistyminen on vielä hidasta.Rakenteilla olevan ensimmäisen kerroksen jälkeen. Työmaalle on jo ilmestynyt toisen kerroksen seinäelementtejä.