Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Talon aulassa voit esitellä omia kuvia rakennuksista, kaupungeista ja muista urbaaniin teemaan liittyvistä kohteista. Esittele kotikaupunkisi tai kommentoi muiden kuvia. HUOM! Kuvat ovat tekijänoikeuslain suojaamia, eikä kuvien kopiointi ole sallittua ilman kuvaajan lupaa!
tekijänä zz
Siis onhan toi Cirrus kertakaikkiaan ruma hökötys! Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Niin mitäänsanomaton harmaa laatikko että huh huh. Se voisi olla ihan yhtä hyvin 70-luvulla rakennettu.

Toivottavasti niistä Leppävaaran tornitaloista ei tule noin epäonnistuneita.
tekijänä Ozie
Joo en kanssa pysty yhtään sietämään tuota lasipuolta tuosta Cirruksesta. Jotenki niin häkkyrän näkönen ettei mitään rajaa, muut sivut nyt on vielä ihan katsottavia.
tekijänä Janne_H
Ozie kirjoitti:Joo en kanssa pysty yhtään sietämään tuota lasipuolta tuosta Cirruksesta. Jotenki niin häkkyrän näkönen ettei mitään rajaa, muut sivut nyt on vielä ihan katsottavia.
Itse olin samaa mieltä, kunnes pääsin tarkastelemaan taloa omin silmin läheltä. Noiden tummien ikkuna raitojen ritilöiden takaa näkyi suoraan raaka betoni. Parvekepuoli tosiaan näytää vähän häkkyrämäiseltä, mutta kyllä se huomattavasti kivempi on, varsinkin silloin, jos taivas sattuu mukavasti heijastumaan siitä.
tekijänä grendy
Mun mielestä toi lasisivu on taas ainut siedettä sivu :lol:.. Parempi ois ollut tietty että parvekkeiden toi alaosan lasi ois ollu yhtenäinen eikä koottu monesta palasesta, mutta ei se niin tarkkaa oo.

Tollasenaan miellyttää kyllä, tulee ihan mieleen joku aurinkoterassi :).. Ei niin kylmä kun toiset julkisivut.
Janne_H kirjoitti:Kävimme Villen kanssa vähän kiertelemässä mestoja 30.7.07

Pääsimme myös tornin huipulle mukavan asukkaan ansiosta. Tosin heti katolle päästyä ilma muuttui harmaan tylsäksi, eikä se enään oikein suosinut maisemakuvausta.
Mä taisin nähdä teidät sillon tossa talon edustalla, kun tulin just viemään koiraa ulos pikapisulle... :lol:

Oisin toki päästänyt sisään, jos olisitte ollut just sillon ovella kun mä olin siinä tulossa. Mut kun tulin takas, niin joku täti oli jo päästänyt teidät rappuun...
santeri kirjoitti:
Janne_H kirjoitti:Kävimme Villen kanssa vähän kiertelemässä mestoja 30.7.07

Pääsimme myös tornin huipulle mukavan asukkaan ansiosta. Tosin heti katolle päästyä ilma muuttui harmaan tylsäksi, eikä se enään oikein suosinut maisemakuvausta.
Mä taisin nähdä teidät sillon tossa talon edustalla, kun tulin just viemään koiraa ulos pikapisulle... :lol:

Oisin toki päästänyt sisään, jos olisitte ollut just sillon ovella kun mä olin siinä tulossa. Mut kun tulin takas, niin joku täti oli jo päästänyt teidät rappuun...
Hah. Oltiin jo epätoivoisia, kun vaikutti siltä, että asukkaille on opetettu paiskaamaan ovi kiinni niin nopeasti kuin mahdollista. :lol:

Mutta hei, joskus ois kiva tulla kirkkaalla kelillä ottaa kuvia Tallinnan valoista, jos se suinkin käy? :)