- 25.04.07 11:09
#11979
Toivotaan nyt että homma etenee, varsinkin kun kaikki valituksetkin on saatu roskakoriin
grendy kirjoitti:Ai että näyttää hienolta toi uus luonnosHieno juttu, rakennus näyttää tosi upealta. Yksinkertainen on kaunista, ainakin tässä tapauksessa.. Tulee aika vahvasti mieleen Kone building! Mutta edelleen on tää kyllä yhtä vänkäämistä... Hienoo tosiaan että herra mayor koittaa hoputtaa näitä samoja hankkeita mistä itsekkin on kiinnostunut! Hyvä Timo!


