Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Talon aulassa voit esitellä omia kuvia rakennuksista, kaupungeista ja muista urbaaniin teemaan liittyvistä kohteista. Esittele kotikaupunkisi tai kommentoi muiden kuvia. HUOM! Kuvat ovat tekijänoikeuslain suojaamia, eikä kuvien kopiointi ole sallittua ilman kuvaajan lupaa!
tekijänä Mantsi
#1018
Perjantain ja lauantain vastainen yö n. klo 2-3 aikaan Pietarissa. Otettu kesällä 2004.

****ILIMOITAN!****

Otin kuvat pois serveriltä ja pakkasin ne yhteen exe.tiedostoon. Se on siis eräänlainen slideshow jossa on mp3 musiikit mukana. Eli, laitat vain kaiuttimet päälle ja käynnistät tiedoston. (70MB)
Sisältää 3-4 kertaa enemmän kuvia mitä postitin tähän threadiin, mutta ei vieläkään kaikkea, koska tiedostosta tulisi muuten liian iso kotisivutilaani.

Eli saa katsoa tämmöisestä linkistä (Huom. SAVE AS!): http://www.kanetti.fi/msen/piter2/Piter2004OSA1.exe -70MB-
Viimeksi muokannut Mantsi, 01.04.05 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
tekijänä H.C.
#1020
Ei Pietaria kyllä turhaan kehuta. Kiitokset näistä kuvista, lisäävät entisestään kiinnostustani joku päivä lähteä sinne omin silmin näkemään. Pidän etenkin tuosta miten avaralta siellä näyttää monissa paikoissa.
tekijänä Jape
#1022
Nyt täytyy myöntää, että yleissivistyksessäni on suuren suuri aukko - en koskaan ole käynyt Pietarissa! :shock:

Kuvissa oli paikoin hienoa tunnelmaaa, etenkin niissä joskus varhaisaamulla otetuissa kuvissa. Bussin ikkunasta jos ottaa, niin tärähtämistä moisessa valossa on varmaankin vaikeaa välttää ja muutenkin pimeällä ei joskus sitten millään tunnu löytyvän tarpeeksi tukevaa paikkaa kameralle, eikä jalustaa jaksa mitenkään roudata niska limassa pitkin poikin. :)

Komiaa arkkitehtuuria kyllä tuolla varmaan riittää Tsaarin-Venäjän aikaisesta kunnon neuvostomonumentteihin. Kun näkee kuvia noista palatseista ja suihkulähteistä, voi vaan päätellä, etteivät Tsaarit tyytyneet kovin vähään. Kiitoksia noista ja pistä vaan lisää tulemaan!

Ps. Pitänee sitten joku päivä mennä Senaatintorille hankkimaan pieniä Pietari-kiksejä.. :lol:
tekijänä Devi
#1023
:shock: Käsittämättömän siistejä suihkulähteitä ja upeata vanhaa arkkitehtuuria. Mii laiki!!! veri mats!
tekijänä qazwsx
#1024
Pietarin vanha arkkitehtuuri on aivan mahtavan kaunista ja jotkut kadut näyttävät aivan upeilta. Mikset muuten näyttänyt yhtään kuvaa siitä mega-aukiosta (en muista nimeä), se on IMO tosi killin näköinen. Harmi vain, että niin monet talot ovat huonossa kunnossa.
Minä olen muuten kuullut, että vaikka Pietari näyttääkin kauniilta, siellä on jokin mystisen negatiivinen fiilis. :o Tähän en itse voi kommentoida mitään, koska en itse ole koskaan käynyt paikan päällä.
Отличные фотки, всеравно. :lol:
Avatar
tekijänä grendy
#1025
Pari vaatimatonta suihkulähdettä ja kullattu huone... jotain normaalista poikkeevaa? :lol:
tekijänä Mantsi
#1028
TUHOSIN TÄMÄN POST:n, jos haluaa kuvia, katsoo ylöspäin ja lataa sen .exe tiedoston ;)
Viimeksi muokannut Mantsi, 01.04.05 16:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tekijänä Toni
#1029
Tosi ihq kuvia, Mantsi! :) Yleisö pyytää lisää nähtävää tästä hienosta ja Suomessa aliarvostetusta kaupungista!





Jape kirjoitti:Ps. Pitänee sitten joku päivä mennä Senaatintorille hankkimaan pieniä Pietari-kiksejä.. :lol:
Count me in!
tekijänä qazwsx
#1044
^ Juuri tuota minä kaipasinkin. :D Thanx 8)