hmikko kirjoitti:Bernheart kirjoitti:
Lufthansa päätyi sittenkin toisenlaiseen ratkaisuun. Helsingin, tuon itäsuomalaisen kalastajakylän syy? http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/37 ... aa+Turusta
Jutussakin viitataan jälleen Helsinki-Vantaan läheisyyteen. Busseja menee suuren osan päivää puolen tunnin välein ja yölläkin parin tunnin välein. Siinä ei juuri kaksi tai kolme viikottaista lentoa kilpaile. En nyt tiedä ketä tästä pitäisi syyttää, mutta en usko, että Finavian on tarvinnut kovin kummoista salaliittoa Turkua vastaan virittää.
Ei ole tarvinnut, eikä tarvitse eikä ole syytä. Finaviallehan toisi rahaa, jos kenttä käytettäisiin. Nyt on osoitettu viimeistään, että kenttä on EU-maiden operaattoreille apposen auki ja tälläkin palstalla vuosikausia rankutetut teoriat Finavian, Helsingin ja Finnairin salaliitosta ovat potaskaa. Turkuun voi lentää se EU-alueen firma, joka niin haluaa. Terminaalia ja kapasiteettia on.
Kantti - 02 Maalis 2014, 01:09
"sortui" (Richterin talosta)
Turun sanomat 11.9.2009:
Alkuperäinen istuntosali tuhoutui maanvyöryssä, Turku purki 1960 loputkin talot