Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Tornitaloja - lisää tornitaloja! Yläkerrassa keskustelua kaikesta korkeisiin taloihin liittyvästä ja korkeuksiin kohoavista uudisrakennuksista.
tekijänä Jatup
#108976
Graadi alkaa vihdoin nousta sen verran maanpinnan yläpuolelle, että näkyy myös katutasosta. 6-kerroksinen "jalusta", johon OP:n toimistotilat tulevat, pitäisi saavuttaa harjakorkeus jo ennen kesää, ja 14-kerroksinen asuintorniosa sitten syksyllä.
Kuva
Jary, Kervolainen, veka ja 1 muuta peukutti tätä
tekijänä Jatup
#109239
Jälleen Graadi päivitys. Vielä yksi kerros OP:n omia toimistotiloja, sitten alkaa asuintornin rakennus. Tuossa näkee jo vähän miten tuo talon yläosa on vähän viistossa muodostaen 5.-kerroksen kohdalle terassin.
Kuva
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30