[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.
Mikä on Taloforum?
K-P kirjoitti:Oli ihan pakko kommentoida tätä K-P:n postaamaa sympaattista kuvaa
pallo kirjoitti:Mitähän Liebeskindin torneille kuuluu?Keskusareenan rahoitusta odotellessa... "Tavoitteena on, että rakentaminen voidaan aloittaa keväällä 2014"
B-toni kirjoitti:Yli 12-kerroksisista kohteista lienee unohtunut tämä kaunis kukkanen Kissanmaalta:Onhan noita muitakin, mutta jos aloitusviestini listausta tarkoitit niin siinä on vain 2000-luvun uudisrakennukset.
Joggeri kirjoitti:mutta hornyä lukuun ottamatta yksikään rakennus ei oikeastaan erotu tavanomaisen räystäskorkeuden yläpuolelle.Näsinneula.
pallo kirjoitti:Mitähän Liebeskindin torneille kuuluu?Olen varmaan ainoa joka inhoaa niiden designia. Aivan liian siroja, näyttävät 17-kerroksisilta.
RV kirjoitti:Torni 3 - 19krspallo kirjoitti:Mitähän Liebeskindin torneille kuuluu?Olen varmaan ainoa joka inhoaa niiden designia. Aivan liian siroja, näyttävät 17-kerroksisilta.
K-P kirjoitti:Eikö ne 22-28-kerroksisia olleet?! Joka tapauksessa huonosti istuvat myös Tornihotellin suhteen mielestäni, nimenomaan muodon vuoksi. Ennemmin katselisin vaikkapa 30-kerroksisia kopioita TAYS:ista.RV kirjoitti:Torni 3 - 19krspallo kirjoitti:Mitähän Liebeskindin torneille kuuluu?Olen varmaan ainoa joka inhoaa niiden designia. Aivan liian siroja, näyttävät 17-kerroksisilta.
Torni 4 - 17krs
Torni 5 - 15krs
How weird...?
RV kirjoitti: Eikö ne 22-28-kerroksisia olleet?! Joka tapauksessa huonosti istuvat myös Tornihotellin suhteen mielestäni, nimenomaan muodon vuoksi. Ennemmin katselisin vaikkapa 30-kerroksisia kopioita TAYS:ista.
grendy kirjoitti:Miksi olen sairas, jos sattuu olemaan erilaiset mieltymykset tai mielipiteet kuin joillakin muilla täällä, esim. sulla? Voin mäkin sanoa sinua sairaaksi ratikoittesi ja umpikorttelisi kanssa.
Jätkä on oikeesti sairas noiden 30-kerroksisten TAYSien kanssa, joita kiertää ja ympäröi 10-kaistaiset moottoritiet. Ei voi muuta todeta.
RV kirjoitti:Siksi koska oot ainut ihminen jonka tiedän joka diggaa oikeasti tollaisista eli sanomattakin selvää ainut tällä foorumilla joka on tota mieltä asioista.grendy kirjoitti:Miksi olen sairas, jos sattuu olemaan erilaiset mieltymykset tai mielipiteet kuin joillakin muilla täällä, esim. sulla? Voin mäkin sanoa sinua sairaaksi ratikoittesi ja umpikorttelisi kanssa.
Jätkä on oikeesti sairas noiden 30-kerroksisten TAYSien kanssa, joita kiertää ja ympäröi 10-kaistaiset moottoritiet. Ei voi muuta todeta.
grendy kirjoitti:Mikä tämän näkymän hienona pitämisessä on sairasta?RV kirjoitti:Siksi koska oot ainut ihminen jonka tiedän joka diggaa oikeasti tollaisista eli sanomattakin selvää ainut tällä foorumilla joka on tota mieltä asioista.grendy kirjoitti:Miksi olen sairas, jos sattuu olemaan erilaiset mieltymykset tai mielipiteet kuin joillakin muilla täällä, esim. sulla? Voin mäkin sanoa sinua sairaaksi ratikoittesi ja umpikorttelisi kanssa.