Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Avatar
tekijänä Kantti
#32120
Aika paljon kiinnostavaa kuvamatskua, joskin melko sekaisin.
Avatar
tekijänä OlliMolli
#32126
Luukie kirjoitti:Ja jos haluutte Ruotsista kuvia niin kehukaa noita mun kuvai. Tulee tunne et jos jokukaan ei niihin ei mitään sano niin ei ne kiinnosta ketään.
Kiinnostaa kyllä. Vähän sama kaikilla lopulta, katson kaikki kuvat aina läpi, mutta en kommentoi, mikä on sinänsä sääli, koska itsekin niitä on mukava saada. Jatka vaan kuvien lataamista nettiin. Jos yksittäisistä kuvista haluaa kommentteja, helpoin tapa lienee ladata vain parhaimmat, ehkä 10-15, jolloin ne eivät huku muiden sekaan.
Avatar
tekijänä Kantti
#38826
Mistäs nämä kuvat? Ihan kiinnostavia kuvia. Näyttäis olevan melko sekavasti vähän sieltä sun täältä, Kreikkaa, Espanjaa, aasiaa ja lähi-itää iloisessa sekamelskassa :D
Voisit laittaa vähän jotakin tekstiä ettei tarvitsisi arpoa, vaikka arvaileminen ihan viihdyttävää onkin ;)
Avatar
tekijänä Clepe
#43916
Luukie kirjoitti:Kommentit olisivat mieluisia.
Ihan vaan vihjeenä: kannattaa laittaa ne kuvatekstit että olis jostain mistä keskustella. Kun noi kuvat ei ole mitään erityisen onnistuneita ja vielä eri paikat ihan sekasin niin ei tästä ketjusta oikein mitään iloa ole. :?
tekijänä Luukie
#43927
Clepe kirjoitti:
Luukie kirjoitti:Kommentit olisivat mieluisia.
Ihan vaan vihjeenä: kannattaa laittaa ne kuvatekstit että olis jostain mistä keskustella. Kun noi kuvat ei ole mitään erityisen onnistuneita ja vielä eri paikat ihan sekasin niin ei tästä ketjusta oikein mitään iloa ole. :?
No jokainen varmaan tietää mistä viimeiset kuvat ovat ja sanoin ettei mitenkään laadukkaita. Minusta taas muut kuvat ovat ihan ok kamaa, vaikka lataankin ne hemmetin pieneen kokoon. Pahoittelen sitä, että kuvat ovat hieman sekaisin ja kuvatekstit ovat jääneet tekemättä. Luotan siihen, että talolaiset ovat myös matkalaisia ja tietävät paikkoja. Ei tuolla ole mitään paikkaa mitä ei olisi vaikea arvata mistä se on. Oli kyllä tyhmää kysyä keskustelua koska, u know. Yritän parantaa, mutta tietty jos ei erota Dubaita Venetsiasta tai Thaimaasta niin..

Kun katselukertoja on 1500 niin luulen, että jatkan tällä random linjalla. Kuvat ovat useimmiten sellaisista paikoista mistä mitään sanottavaa ei ole, jotkut kirkot tietenkin voisi kertoa. Toivon jollekkin iloa kuvistani ja toivon, että itse jaksan panostaa kuvateksteihin. Tai edes kertoa jotain paikasta. Klazu wud u help me plz?

Pst. Hervannan herra tajusi vihdoin asian ytimen. Onkohan se miitti vielä pystyssä?

Teharin turhaan kommenttin niin jokainen varmaan arvaa mistä kuvat ovat. Vai tarviiko saharasta otetut kuvat mieltää dubaista otetuilta. Lapselliset kommentit voitaisiin, jooko jättää pois. Matkustamalla selviää monta asiaa. Ovat omia ottamiani, ja niinkuin sanoin niin viimeiset iskäni. Kuvateksteistäni olen jo varmaan jokaisessa postauksessani sanonut. Joku järkevä jo niistä kommentoinut. Eli mitä mun haluttaisiin sanoa kuvista, turha se on valittaa vaan antaa neuvoja. Nämä ovat helppoja kohteita, Hetken kun matkustaisit niin tietäisit missä ollaan. Miksi valittaa jos on tietämätön? Miksi
Viimeksi muokannut Luukie, 24.01.12 23:40. Yhteensä muokattu 4 kertaa.