- 24.02.05 20:07
Tänään tuli iltapäivällä käytyä Malminkartanon täyttömäellä kun olin vanhemilla käymässä. Otin junan Kannelmäestä Malminkartanon asemalle ja lähdin kohti täyttömäkeä, mikä sijaitsee "aivan lähellä asemaa" --tai niinhän mä luulin. Eksyttyäni matkalla läheiseen metsään, jossa rämmin mäkiä pitkin hangessa semmoiset 10-20 minsaa, tuli täyttömäki vihdoin näkyviin puiden takaa. Olin hieman sijoittanut sen väärin mielessäni.
Aurinko oli jo laskeutumassa, joten kiirehdin kohti mäkeä hengästyneenä. Noustuani järkyttävän liukkaat ja lumiset rappuset 90 metriin, olin vihdoin huipulla missä pari tyyppiä harrasti liitovarjoilua
Seur. kuvat otin vanhallla Z2:llani.
Zoomaamaton näkymä etelään (aika lohduttoman oloinen)

Lähtö.

Pohjois-Haagaa puiden takana, edempänä "kaunista" Malminkartanoa

Kannelmäkeä

Konalan teollisuusaluetta

Joku perus commieblockkilähiö Vantaalla luoteeseen päin

Myyrmäki

Zoomattu Myyrmäki

SysOpen Tower

Tästä kuvasta näkyy selvästi että ollaan tavallista korkeemmallla

Hypyn jälkeen

Mediheli lähestyi aurigosta päin. Olisi lentänyt suoraan mua päin ja matalammalla, että olisi tullut enemmän Vietnam fiilistä.

Kiitos että katsoitte (?)
Aurinko oli jo laskeutumassa, joten kiirehdin kohti mäkeä hengästyneenä. Noustuani järkyttävän liukkaat ja lumiset rappuset 90 metriin, olin vihdoin huipulla missä pari tyyppiä harrasti liitovarjoilua
Seur. kuvat otin vanhallla Z2:llani.
Zoomaamaton näkymä etelään (aika lohduttoman oloinen)

Lähtö.

Pohjois-Haagaa puiden takana, edempänä "kaunista" Malminkartanoa

Kannelmäkeä

Konalan teollisuusaluetta

Joku perus commieblockkilähiö Vantaalla luoteeseen päin

Myyrmäki

Zoomattu Myyrmäki

SysOpen Tower

Tästä kuvasta näkyy selvästi että ollaan tavallista korkeemmallla

Hypyn jälkeen

Mediheli lähestyi aurigosta päin. Olisi lentänyt suoraan mua päin ja matalammalla, että olisi tullut enemmän Vietnam fiilistä.

Kiitos että katsoitte (?)