Taloforum.fi

[urbaanin keskustelun mekka] Suomen johtava rakentamisaiheinen valokuvaus- ja keskustelusivusto.

Mikä on Taloforum?

Avatar
tekijänä Tehari
#32497
No mä otan huomenna ku pitää kuitenkin ottaa cam messiin. Samalta paikalta.. ehkä myös lähempää ku meen siihen pysäkille :P

Mutta pitää kyllä edelleen mainita, että Mansku saa kyllä tästä upean päätöksen! Olis kyllä hieno jos tän kuvan oikeeseen laitaan pystytettäs vielä vaikka 20 kerroksinen pikku pytinki :D
Kuva

EDIT:

OLI PAKKO :D Tehä pieni muutos tohon Manskun päätyyn :P
KuvaKuva
Viimeksi muokannut Tehari, 21.09.10 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
tekijänä Krio
#32499
Näyttäis noin paremmalta, kuten editoit sen. Paremmin kuin torni, koska täydentäisi kivasti. Mutta mikä tuo iso piippu on? Tulee suoraan maan sisästä?
tekijänä Hmm
#32503
Krio kirjoitti:Näyttäis noin paremmalta, kuten editoit sen. Paremmin kuin torni, koska täydentäisi kivasti. Mutta mikä tuo iso piippu on? Tulee suoraan maan sisästä?
Kyseessä on Ruskeasuon lämpökeskus.
tekijänä Luukie
#32519
Eli kuinka korkeata tähän sitten tulee? Jotain 12-15 kerroksista vai? Kai sinne Helsinkiin pitäisi sitten tulla katosmaan noita rakennuksia kun en ole koskaan siellä käynyt. Nyt kun Tampereelle rakennetaan 3 tornia ja ehkä se joku vieläkin korkeampi ja Pääkaupunkiseudulle tulee koko ajan uutta tornia niin ehkä Turkukin herää pikku hiljaa ja alkaa pistää niitä torneja lisää. Jos huomenna ei sada, tai jos sataa niin pistän kuravaatteet päälle ja menen ottamaan paljon kuvia projekteista ja katsomaan näkyykö se Ikituuri sieltä Kaatopaikalta. Siinä on kyllä korkeeta rakennusta edessä, että en tiedä näkyykö. No selviää sitten kun olen sinne kavunnut.
Avatar
tekijänä Tehari
#32949
Maatasolla mennään ja ilmeisesti toista kerrosta aletaan pikkuhiljaa väsäämään.
Ajoin ohitse ja autosta kännykällä nappasin pari fotoa (ei kerenny ottaa parempia, sorry)
Yritän vkl aikana käydä ottaa kameralla lisää fotoja..
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
tekijänä Klazu
#32965
Luukie kirjoitti:Eli kuinka korkeata tähän sitten tulee? Jotain 12-15 kerroksista vai?
Yleensä, kuten nytkin, tällaiset asiat lukee ensimmäisessä postauksella tai käyvät ilmi ensimmäiseltä sivulta. Siellä voi havainnekuvista vaikka itse ajankuluksi laskea. :smt028
Avatar
tekijänä Tehari
#33369
Vähän päivitystä kuvien muodossa. Jonkun verran tapahtunut edellisistä kuvista. Yritän ehtii järkkärillä paikan päälle mutta työpäivät kun kestää tonne ilta kasiin, niin eipä sitä sitten enää jaksa. Tässä nyt kuitenkin jotain kuvia..
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
tekijänä Tehari
#33581
Tulin äsken himaan dösällä piiitkästä aikaa ja huomasin että viikossa ovat saaneet jos näihin kuviin lisättyä yhen kerroksen. Perjantaina vois käydä kuvaamassa lisää, kun alkaa olee pikkuhiljaa jo jotain mitä kuvata.
Avatar
tekijänä Tehari
#35061
Täälläkin tapahtunut jonkun verran, oisko 5 kerrosta ja tänään ku menin ohitse niin olivat jo seinäelementtejäkin saaneet paikalleen. Pitäs vaa mennä taas kuvailee tota. Onko jollain muulla mahista kuvaa myös tätä kohdetta vai oonko mä ainoa ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7