Valtion rahoituksen pääkaupunki keskeisyys!
Lähetetty: 27.09.06 18:59
On tämäkin. Valtio ei lämpene tampereen suunnitelmille raitiovaunulinjaston(n.250milj.) ja rantatien tunnelin rakentamiselle
(n.100milj). Tähän kun vielä lisätään Turun suunnitelmat raitiovaunuista(200milj.), mutta ihme kyllä löytyy rahaa Espoon metroon(n.500milj.)
Tampereen ja Turun suunnitelmille tulee arviolta hintaa n.550milj. eli vain 50milj. enemmän kun espoon metrolle yhteensä on arvioitu ja nämä turun ja tampereen projektit on huomattavasti tarpeellisempia kun espoon metro ei sillä ettei espoo kaipais kans kehitystä, että ne joku päivä sais vaikka keskustankin sinne.
Tosin pistetään nyt syyttävä sormi tampereen kaupungin suuntaankin, että eipä sielläkään ole muita kun joo-joo miehiä ja turhia haihattelijoita jotka eivät uskalla tehdä mitään ratkaisevia päätöksiä. Lukuunottamatta Pauli Ruoholahtea ja kaupungin Jyrki Laihoa, joilla on nyt edes mielipiteet ja visiot asioista.
(n.100milj). Tähän kun vielä lisätään Turun suunnitelmat raitiovaunuista(200milj.), mutta ihme kyllä löytyy rahaa Espoon metroon(n.500milj.)
Tampereen ja Turun suunnitelmille tulee arviolta hintaa n.550milj. eli vain 50milj. enemmän kun espoon metrolle yhteensä on arvioitu ja nämä turun ja tampereen projektit on huomattavasti tarpeellisempia kun espoon metro ei sillä ettei espoo kaipais kans kehitystä, että ne joku päivä sais vaikka keskustankin sinne.
Tosin pistetään nyt syyttävä sormi tampereen kaupungin suuntaankin, että eipä sielläkään ole muita kun joo-joo miehiä ja turhia haihattelijoita jotka eivät uskalla tehdä mitään ratkaisevia päätöksiä. Lukuunottamatta Pauli Ruoholahtea ja kaupungin Jyrki Laihoa, joilla on nyt edes mielipiteet ja visiot asioista.