- 16.05.06 17:44
Jännästi kuvailtu... ja osittain olen kyllä samaa mieltä. Lepuski vanhana huvila/ratsutila-alueena ei toki ole kovin urbaani lähtökohtaisesti, mutta suunta on oikea, ja nyt kun peruspuitteet kunnolliselle kaupunkielämälle alkavat olla kunnossa ja kehityssuunta on sellaisen kehittymistä suosiva, näkisin että ajan kanssa tuo mainitsemasi "muovisuus" joka useita hiukka tuoreempia aluekeskuksia vaivaa, jää pois ja tilalle tulee sitä aitoutta ja uskottavuutta lisää. Olisipa kiva kelata 10-20 vuotta eteenpäin ja katsoa millaiseksi tämä on muodostunut.
Veikkaan että tulevaisuudessakin alue kuuluu ns. voittajiin, juuri näiden tiettyjen vetovoimatekijöiden (palvelut, liikenneyhteydet plus tuo mahdollinen vapaa-ajan keskittymä) vuoksi.
Oikea urbaanisyke syntyy loppupeleissä vasta ajan myötä ja monesta eri tekijästä. Jäädään siis seuraamaan mitä tuleman pitää. Toistaiseksi näyttää hyvältä ja ainakin itse pidän tätä Espoon, ellei jopa koko pääkaupunkiseudun yhtenä viihtyisimmistä alueista. Noh, enpä täällä kait muuten asuiskaan

Oikea urbaanisyke syntyy loppupeleissä vasta ajan myötä ja monesta eri tekijästä. Jäädään siis seuraamaan mitä tuleman pitää. Toistaiseksi näyttää hyvältä ja ainakin itse pidän tätä Espoon, ellei jopa koko pääkaupunkiseudun yhtenä viihtyisimmistä alueista. Noh, enpä täällä kait muuten asuiskaan