- 12.11.13 21:50

Toisiks 'pahimmalla' lentomelualueella, itse olen kuitenki asunut näillä kulmin about koko elämäni, niin en edes huomaa lentokoneita, paitsi sillon kun halajan katsella niitä mielenkiinnosta.
Raippaa tuli määräyksistä siihen malliin, että voi pitää vaikka rock-konsertin talossa sisällä, eikä kuulu ulos. Tulipahan samalla melkeen luodinkestävät ikkunat...
Jukki kirjoitti:Kaikessa rauhassa rakenneltaan, ulkoa päin melko valmis tönö mutta sisällä vasta valmistellaan lattian valua.weba kirjoitti:Täälläkin nousee omakotitalo Länsi-VantaalleAi, täällähän on kohtalotovereitaTuli varmaan lentomeluasiatkin esille, kun Vantaalla niiltä saattaa olla vaikea välttyä?
Meillä talo ainakin sattui lentomelualueelle, joskin lievimmälle sellaiselle, silti yläpohjaan ja ikkunoihin/oviin vaadittiin ties minkälaista viritystä.
Missä tilanteessa teidän projekti on?

Toisiks 'pahimmalla' lentomelualueella, itse olen kuitenki asunut näillä kulmin about koko elämäni, niin en edes huomaa lentokoneita, paitsi sillon kun halajan katsella niitä mielenkiinnosta.
Raippaa tuli määräyksistä siihen malliin, että voi pitää vaikka rock-konsertin talossa sisällä, eikä kuulu ulos. Tulipahan samalla melkeen luodinkestävät ikkunat...